nog steeds een dwarsligger

Vandaag HET bevalgesprek gehad bij de VK, maar eerst wilde ze weten hoe hij lag, bijkt weer in een stuit te liggen. iHij heeft nog steeds erg veel ruimte in de buik en draait naar ons idee iedere avond wel. Volgende week dus een draaipoging in het ziekenhuis, al heeft de VK er een hard hoofd in dat hij vervolgens ook netjes blijft liggen. Hij is immers nog niet ingedaald en ze vraagt zich af of hij dat wel gaat doen...

Ik word vandaag gebeld voor een afspraak voor een versie...

Hoi, Ik hoop voor dat de kleine eindelijk blijft liggen als hij goed ligt. Helaas weet ik uit ervaring dat de kleine er andere gedachten op na kan houden. Mijn tweede heeft tot de dag van bevalling dwars gelegen, echt dwars van links naar rechts (hoofd-bips) Gelukkig draaide hij de goede kant op toen de weeen begonnen anders had ik een keizersnede moeten ondergaan. Hij daalde pas op het allerlaatste moment in en dat wil je het liefst niet hebben. Hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt en wens je succes met je bevalling

Ik heb net als arnest een echte dwarsligger, dat was de oudste ook en vanmiddag op de controle zeiden ze dat ze het wel in de gaten gingen houden, maar dat een versie geen zin heeft. de oudste draaide trouwens met de 38 weken. Dus ik wacht het zelf tot die tijd af. Heel veel succes morgen en ik hoop voor je dat ie dan indaalt.

Terug
Bovenaan