Nog steeds een fles?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik vroeg me af wat jullie kindjes van ongeveer 14 maanden eten?! Geven jullie s'morgens en s'avonds nog steeds een fles of niet?
Mijn zoontje eet: s'morgens een fles, 10:00 fruit en sap, s'middags een boterham, 15:00 koekje en sap, s'avonds eet hij met de pot mee en dan rond 21:00 nog een fles en daarna gaat hij pas slapen.
Hoe gaat dat bij jullie?
Groetjes Loes

Ons dochtertje is 12 en een halve maand en haar schema ziet er als volgt uit:

7:00 fles 180 cc halfvolle melk met 5 druppels vitamine D en een boterham met smeerkaas

10:00 fruithap met water en diksap
slapen tot 12:00

12:30 fles halfvolle melk met boterham

14:30 water met diksap en een koekje

17:00 warm eten met water
na het eten in badje

19:00 fles halfvolle melk
naar bed

Hoi Loes,
Mijn dochter van 14 mnd krijgt ook nog steeds een flesje hoor. 's Morgens en 's avonds ik geef nog steeds opvolgmelk. Ik merk wel dat ze haar flesje steeds minder interessant vindt.
Groetjes Roxan

Mijn zoontje van 15 maanden krijgt ook 's ochtends en 's avonds nog een fles.
Het gaat prima zo, waarschijnlijk kan hij ook zonder, maar papa en mama nog niet.

He meiden,
mijn dochterje is 13 1/2 maand en krijgt ook nog steeds de fles voor het slapen gaan. Haar schema is als volgt:
7.30 uur pap + vitamine D
10.30 uur fruit + liga/soepstengel oid
13.30 2 bruine boterhammen met beleg
15.30 tussendoortje (koekje, rozijntjes oid)
1730 avondeten met de pot mee
1930 fles en dan naar bed.

De hele dag door drinkt ze kabouterthee.

onze zoon van 16maanden krijgt 's ochtends nog een papfles. Rest van de dag drinkt hij uit een bekertje of uit een nuby-fles met zo'n rietje (daar drinkt hij dixap of water uit en sinds hij daaruit drinkt, drinkt hij véél meer dan ervoor!)
Na het warme eten krijgt hij een bordje magere yoghurt. En rond 18.45-19u gaat i naar bed.
Groetjes mira

Hi,

Tom is nu 14,5 maand oud.

Tussen de middag krijgt hij een papfles, hij is dan zo vervelend van de moeheid dat hij brood of ander eten niet wil en weggooit.

De rest van de dag drinkt hij zelf  uit een beker met een rietje, van de prenatal.

Nancy

Mijn dochter is 13,5 maand en krijgt eigenlijk al vrij  lang geen fles meer voor het slapen. 's Ochtends krijgt ze pap in een bordje, gemaakt  van halfvolle melk, tussen de middag een tuit met melk en een boterham (of 2) en 's avonds warm eten met wat yoghurt. Tussendoor fruit en een koekje/rijstewafel/ontbijtkoek ofzo. De fles hebben we vorige week de deur uit gedaan.

Terug
Bovenaan