Nog steeds een "mondje teruggeven"

Micah is nu 5 en een halve maand en nog steeds na bijna elke voeding geeft hij "een mondje terug". Na de voeding probeer ik hem altijd zo rustig mogelijk op te tillen en neer te leggen maar als ik dan later ga kijken is er toch weer een golfje melk uitgekomen of soms wel een hele golf. Hij heeft er geen last van, hij vindt het zelfs allemaal wel grappig, hij blijft lachen als ik vervolgens weer alles schoon moet maken. Hij zit nu ongeveer op 4 a 5 (borstvoedingen) per dag en hij weegt 9 kilo, dus hij houdt blijkbaar nog genoeg binnen. Ik vraag me af wanneer dat melk spugen minder gaat worden? Waarschijnlijk pas als hij vaste voeding gaat krijgen. Iemand ervaring mee?

oh geen idee wanneer ze dat niet meer doen.... Denk dat het wel beter word als ze vaste voeding gaan krijgen. en dat mondje terug geven is vaak het teveel wat ze binnen hebben gekregen. zou me er niet druk om maken. Je kleine mannetje doet het harstikke goed eronder volgens mij (9kilo)

Bij mijn oudste werd het minder met vaste voeding inderdaad...de middelste spuugde ook toen gewoon lekker door, met een jaar was het over ongeveer..ben benieuwd wat Florian doet..!

ethan geeft bijna nooit terug alleen als hij te veel heeft gedronken of dat er z'n grote boer terug komt dat er wat mee komt..

ik hou ethan altijd na het drinken even recht op zo dat de boertjes sneller en makkelijker los komen..
en ik voed ook aardig recht op.. kreeg ik toen de tijd van de vele krampjes als advies van cb

hier ook nog steeds, de jongens hebben het bij mij nooit gehad, ons meisje vanaf het begin en eigenlijk na elke voeding, soms zelfs best veel??
Hier zitten we rond de 5-6 borstvoedingen per dag en ze komt goed aan, dus maak me er niet meer druk om, al geeft het wel veel was,,haha

onze jochem geeft ook nogal eens wat terug en soms ook na eten van groente/fruit maar dit is zeer wrs van zijn reflux dus kan er nog niet veel aan doen.
wrs als ie een jaar is dat het over is........en idd wat mj zegt geeft wel veel was!!!!!

Ja jorn spuugt ook veel. maar dat heeft ook te maken met zijn reflux... net als mj en secretmom heb ik veeeeeeeel was. Jorn heeft zo'n 4 schone shirts per dag. maar jah als ze straks zelf zitten en kunnen staan hoort dat bij reflux kindjes ook over te zijn. of iig veel beter te worden

Terug
Bovenaan