Nog steeds erg misselijk!

<p style="text-align: left;"> Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger en ben vanaf week 2 enorm misselijk. Niet alleen in de ochtend maar de hele dag en nacht. Soms heb ik momenten dat ik mij redelijk voel maar dit is zeldzaam. Ik lees veel dat de piek van misselijkheid rond 8-9 weken ligt en het erna toch wel iets minder zou moeten worden. Anderen zeggen dat het tot 16 weken kan duren. Is het een teken dat mijn misselijkheid nog net zo heftig is? Als het niet afzakt hou ik er dan hoogstwaarschijnlijk langer last van?</p>
<p style="text-align: left;">Ik begrijp dat aanpassen noodzakelijk is maar wil toch iets functioneren wat nu lastig is. Ben onderhand oververmoeid en zwak.</p>
<p style="text-align: left;">Hoor graag jullie ervaringen!! Bedankt alvast!</p>
 
Hoi Joss,

Over het algemeen nemen de kwalen tussen week 12 en 16 af. Mocht je er dan nog last van houden adviseer ik je contact op te nemen met je huisarts. Primperan schijnt goed te werken. Ook een tip om smorgens voordat je opstaat 2 crackers oid te eten.



Succes en ik hoop dat het snel makkelijker voor je word
 
Hoi hennetje,

Het eten voor ik uit bed ga doe ik al een tijdje maar als het nog weken aan houdt is het inderdaad wel goed om naar de huisarts te gaan. Mijn reserve conditie en energie is gewoon op nu! Bedankt voor je reactie!
 
Hoii, ik weet hoe je je voelt (helaas). Ben vandaag 16 weken en gebruik sinds 3 weken emesafene zetpillen. Was in 7 weken tijd 6 kilo afgevallen en heb inmiddels ook ketonen in de urine.

Ik ben erg te spreken over emesafene! Ik neem hem sochtends in, meteen na het opstaan (en nadat gal eruit is gekomen) :). Is al weken hetzelfde riedeltje.

Verloskundige adviseerde mij van de week om om de dag een zetpil te nemen, mits het niet gaat. Was hem donderdag vergeten en de hele dag is alles er weer uit gekomen, ondanks dat ik de zetpil later nog heb genomen. Hij werkt dus echt wel! Je kan hem krijgen op doktersrecept :) Ik zou zeggen is het proberen waard, en succes!
 
Hoi hoi die emesafene werkte niet bij mij. Nu gebruik ik gember capsules eb die werken wel. Niet helemaal maar de scherpe kantjes zijn ervan af! Hoef nu niet de hele dag door over te geven. Misselijkheid wel weg aanwezig bij vlagen nog maar kleine stap vooruit is het wel! Hoe is het daar?
 
Terug
Bovenaan