nog steeds géén baby....moedeloos!!

Dag zwangere dames,

Ik was vorige week donderdag, 4 december, uitgerekend.
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en had echt het voorgevoel dat het eerder dan de uitgerekende datum zou komen maar helaas...

Voor maandag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor het maken van een CTG en een echo. Daarna nog een gesprek met de gynecoloog. Als alles dan goed is mag ik weer naar huis en alsnog thuis bevallen. Als het er aanstaande donderdag de 18e nog niet is zal ik worden opgenomen en ingeleid.

Donderdagavond en nacht heb ik al wat voorweeën gehad en aangezien mijn bloeddruk gisteren bij controle aan de hoge kant was, dachten de VK en wij dat het dit weekend wel een kon gaan gebeuren. Okay, het weekend is nog niet om. Maar gistermiddag/avond en vnnacht weer helemaal niks gevoeld. Ik wordt er zoooo moedeloos van!!

Zul je zien: heb je een perfecte zwangerschap gehad, géén vuiltje aan de lucht en dan moet je uiteindelijk toch nog in het ziekenhuis bevallen puur omdat de baby niet uit zichzelf wil komen...grrrrr.

Ik probeer maar steeds aan mijn collega te denken die al 3 jaar bezig is met het adopteren van een kindje. Ik mag niet klagen en donderdag is in ieder geval de einddatum....maar wilde toch stiekem ff klagen hier.

Groetjes Anna

Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt hoor! Wat een ellende. Ik was bij mn 1ste 12 oktober uitgerekend. Uiteindelijk is hij 23 oktober met keizersnede geboren. Had ook een rot zwangerschap, dus de ellende was compleet.

Wees maar blij dat je een heerlijke zwangerschap hebt gehad..is in ieder geval nog iets...en eehhhh in het ziekenhuis bevallen is nog niet zo erg hoor. ALs je geluk hebt ben je zo weer thuis. En ze laten je niet zomaar i het ziekenhuis bevallen natuurlijk. Is beter voor de kleine als je zover over tijd loopt. Maar het is nog lang geen 18-12. Je hebt nog even tijd!

Sterkte ermee!

Klaag maar lekker hoor, dat kan hier gewoon. Maar, onthoud dat over 2 weken je kindje er echt is, hoe dan ook. Lijkt nu lang, maar valt achteraf echt mee.
Fijne bevalling!!!!

Hoi,

Kun je niet vragen of ze je willen strippen? Ik was zelf ook na een prima zwangerschap 11 dagen na de uitgerekende datum nog niet bevallen. Een paar uur na het strippen begonnen de weeën, en kon ik dus nog heerlijk thuis bevallen.
Ik zou het gewoon vragen hoor, het doet geen pijn (prettig is anders...)
Veel succes, hoop voor je dat het gauw begint.

Oh ja, je kunt het zo zat zijn op het einde, he?
Fijn dat je in ieder geval nog een fijne zwangerschap had... (had ik helaas niet)

Maar hoewel ik er ook echt niet meer in geloofde en er heilig van overtuigd was dat kindje op datum van inleiding (die al vaststond) geboren zou worden, kwam het toch voor de 42 weken!

Heb ook goede ervaringen met strippen (al vond ik het wel erg pijnlijk, maar ja, ze hadden me ook niet gewaarschuwd dat ze het gingen doen, grrr!), binnen 12 uur erna begonnen de weeen en slechts 4 uur daarna lag mijn zoontje op mijn buik!

Ik heb later wel begrepen dat strippen niet altijd mogelijk is, baarmoedermond moet wel 'rijp' zijn. Ik was in ieder geval blij dat dit bij mij wel het geval was.

Heel veel sterkte met wachten, ik hoop dat je kindje spontaan (snel) komt!

Groetjes, Karin
(31+5 wkn van 2e)

Terug
Bovenaan