nog steeds geen afspraak...

Hoi,

heb vorige week bij de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog gehad. zou binnen een week een afspraak thuis gestuurd krijgen, maar niks.... net gebeld: zeggen ze dat ze niks ontvangen hebben, na goed zoeken toch wel... nu moet ik maar verder afwachten....want de gynaecoloog moet de aanvraag eerst beoordelen...

Hoi,

Ik weet niet waarom je naar de gyn moet, maar in principe is het toch helemaal niet zo gek dat je nog geen afspraak hebt? Je bent nu ongeveer zes weken (schat ik, gezien je uitgerekende datum), dan is het toch niet raar?
Het is natuurlijk wel jammer want het is wel leuk om even heerlijk een kwartiertje onvervalste aandacht te krijgen voor jouw zwangerschap als je bij de gyn aan tafel zit.

Ik zit nu een week op de oproep te wachten, terwijl ik 'm al binnen zou moeten hebben. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik heel snel de afspraak ingepland staan en ik vind het vervelend dat het nu is misgegaan, ik heb een nogal drukke agenda en moet op tijd eventuele oppas kunnen regelen. ik zal waarschijnlijk de voorgestelde afspraak nml moeten wijzigen. Ik kan dit pas als ik 'm ook heb....dus het gaat er niet om dat ik ook daadwerkelijk bij de gyn zit, maar dat het in mijn agenda is vastgelegd....

idd junior2.
Mijn oudste gaat naar de basisschool en de tweeling zit 4x per week op de peuterspeelzaal. Het ziekenhuis hier heeft speciale zwangerenspreekuren die voor mij erg ongunstig zijn met de haal-en breng tijden van de kids...ik werk niet en heb geen vangnet die eventueel kan inspringen met halen/brengen moeder/schoonmoeder wonen een uur bij mij vandaan (en weten nog van niets) dus als iets uitloopt zijn hun ook niet op tijd bij mij...

zo de afspraak is binnen en zoals ik al dacht op een voor mij onmogelijke tijd ingepland om 8.30 terwijl ik 3 kids tussen 8.30 en 8.45 op 2 locaties moet wegbrengen (die 10 minuten uit elkaar liggen met de auto).... Nieuwe afspraak ingepland, die kon alleen 2 weken later... 15 maart heb ik de echo en gesprek bij de gynaecoloog, 18 mrt gesprek bij de verpleegkundige... kon niet op 1 dag en ik moet naar 2 verschillende locaties. nog 3 weekjes wachten, maar nog net voor mijn verjaardag....

Raar dat ze geen rekening houden met het feit dat je kinderen hebt, door het op dat tijdstip te plannen. Jammer dat je er nu wat langer op moet wachten maar gelukkig heb je een leuk vervroegd verjaardagscadeau.

Terug
Bovenaan