nog steeds geen buik!!

Hallo allemaal,

ik had altijd gedacht als ik zwanger mocht raken, dat ik dan echt helemaal rond zou worden.. van voor en achter zeg maar :)

dat is niet het geval blijkt nu. ik ben nu 16 weken zwanger en er is bijna nog niets te zien.. ik heb van mezelf wel een buikje, ben niet de slankste, maar toch.. had gehoopt dat het nu wel goed te zien zou zijn haha.

hoe zit dat bij de rest??
en wanneer kan ik ongeveer iets voelen? hoe ging dat bij jullie? kan niet wachten namelijk! voel al wel af en toe van die borreltjes in mn buik zeg maar.. van die luchtbelletjes..

nou, verder voel ik me super! hoe is het bij jullie?

liefs diaan

Hoi Diaan,

Was even aan het surfen over het forum en zag jouw berichtje. Ik weet nog dat ik hier (alweer heel lang geleden.....) precies dezelfde vraag heb gesteld. Ik was toen ook 16 weken zwanger en je zag helemaal niets!

Ik ben ook niet de slankste en bij mij zag je het pas rond week 21. Toen hoefde ik ook pas positiekleding aan. Het is echt bij elke vrouw verschillend. Het ligt ook aan hoe je kindje groeit. Mijn zoon groeide bijv. heel erg richting mijn ruggegraat.

Wanneer je je kindje gaat voelen is  heel verschillend. Ik had een voorliggende placenta dus ik voelde Sven pas echt vanaf week 20 of zo.

Maak je dus niet druk, het komt wel. Enne, straks ben je blij dat je niet zo'n grote buik hebt en nog alles kunt doen!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi,

Hoe je buik zich gedraagt is denk ik ook per zwangerschap verschillend. Bij mijn oudste had ik niet echt een ronde buik en voor je wat zag (heb best een buik van mezelf) was ik gauw 25 weken. Bij de jongste had ik een mooiere buik maar ook vrij laat en nu ben ik20 weken zwanger en sinds een week of 2 is het een mooie ronde buik geworden. Nou moet ik wel zeggen dat goed positieondergoed en een goede broek meewerken aan een mooie buik.
Rustig afwachten, je hebt nog tijd genoeg om te genieten van je buik en tegen de tijd dat je 40 weken ben ga je hem verfoeien omdat ie je inperkt in je bewegingen.

groetjes, keesje

Hoi   hoi
Ik ben nu toe aan de laatste loodjes, en ik heb een bescheiden buikje.
Ik moet nog 4 dagen en dan ben ik uitgerekend.
Mijn buikje zag je pas toen ik 27 weken was!!!
Terwijl ik een lange slanke moeder in spé ben!!
Sinds 1,5 weken begin ik een mooi rond buikje te krijgen.
En de kleine is helemaal gezond en groeit goed!
Maak je alsjeblieft geen zorgen!!

Succes
Milou

Hoewel ik ook best buikje van mezelf heb, zag je het bij mijn eerste ook pas met 20 weken! En toen ging het opeens erg hard, ha ha!
En bij mijn 2e zag je het opeens met 9 weken al, echt een wereld van verschil.

Bij zwangerschapsgym bij mijn eerste zat een vrouw bij wie buik pas met 25 weken ging groeien (heeft kindje van bijna 8 pond gekregen) en dit keer zit er ook weer een vrouw bij met echt superbescheiden buikje.

Hangt allemaal af van je bouw, je lengte, de sterkte van je buikspieren, vorm van je baarmoeder etc etc... Geen vrouw is hierin hetzelfde.

Geduld dus, buikje komt wel! ( en gaat vanzelf in de weg zitten, ha ha )

Groetjes, Karin
32+4 wkn

Dankje allemaal voor de reacties!

leuk om jullie verhalen te lezen.. ik weet ook wel dat het per vrouw verschillend is en tijdens de 12 weken echo was de kleine superdruk en goed gegroeid, maar denk dat ik onbewust toch een btje denk: hmm.. hij/zij doet het toch nog wel goed in mn buik?! mn BIJNA NOG GEEN buik hahaha

nou ik wacht rustig af en het zal idd vanzelf wel een xtje komen. :D

allemaal succes met de zwangerschap nog!

Liefs

Terug
Bovenaan