nog steeds geen duidelijkheid, ik wordt gek!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou had ik zondag en maandag een vaag streepje op de zwangerschapstest van clearbleu en ik ongeduldig als ik ben vandaag weer naar de winkel voor een kruidvattest, vanmiddag gedaan en NEGATIEF!!!! Ik was natuurlijk wel al onzeker, maar nu nog meer, ik wil het zo graag weten ik ben in staat om nog meer testen te doen.
Maar wat is nu slim?

Hoi Brenda,

Ik kan me voorstellen dat je nu eens duidelijkheid wilt.Alleen zou ik zeggen, als de eerste keren heel licht pos. waren.... dat je zwanger bent. Hoelang heb je gewacht met kijken naat de test.Want na de tijd dat het aangegeven moet staan is het niet meer betrouwbaar.

Ik hoop het zo voor je!!

Veel suc6!!

groetjes vivian

Hoi Brenda,

Ja, daar zou ik ook erg onzeker van worden. Ik had mijn NOD 5/6 maart. Tenminste dat dacht ik........ het zal wel later zijn (cyclus is onregelmatig). Maar ik voel vanalles in mijn buik.
Ik wilde eigenlijk morgen voor de eerste keer testen, maar heb gisteren 3 testen in huis gehaald. Vannacht (03.30 uur)  heb ik een test gedaan (kon écht niet meer wachten).... maar helaas NEGATIEF. Ook een kruidvat test trouwens...........
Ik doe hem over een paar dagen gewoon nog eens, tenminste als ik dan nog steeds niet ongi ben........

Groetjes,

Suus (eveneens onzeker)

waarom ga je anders niet ff lang de huisarts

die kan je ook testen

en dat scheelt heel wat centen

dan kan je ook uitleggen dat je thuis een licht streepje zag

gr natasja

Terug
Bovenaan