nog steeds geen duiweltjes!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
zoals beloof hou ik jullie op de hoogte!
Ben nu al 3 dagen overtijd. Heb wel steeds steken en een drukke gevoel onderaan en plas meer dan normaal en voel me steeds moe! Maar ja dit kan ook van de weer komen.
Verder heb ik nergens last van.
Wie weet hoe duur een test is en waar?
Dan ga ik dit weekend misschien wel testen! Ik ben heel erg ontspannen dus van stress ofzo kan mijn ongi niet van weg blijven. Dus wie weet.

Hoi Wilma,

Ik heb zelf een tijdje geleden een dubbele gehaald van een huismerk en moest toen iets van een eurootje of 10 betalen. De bekende merken heb ik maar laten liggen, die zijn een stuk duurder en niet meer betrouwbaar dan een ander zei de drogist.

Zou van het weekend zeker gaat testen!!
Ziet er goed uit .....
Hoor graag wat de uitslag is.

Groetjes,
Roos

Hoi,

Bij de eerste had ik bij de apotheek het eigen merk gehaald. En die is zeker ook betrouwbaar !!!!!

Ik duim voor je!!!

Hoi Wilma,
Ik heb 3 mnd geleden 1 gekov=cht van het huismerk etos. Rond 8 euro. En dat zijn er 2 in 1 pak. Dat je nog niet getest hebt,ik zal vol in spanning zitten. Ik ga nu de 5 maand in en ben elke keer netjes ong geworden op mijn nod. Helaas kan ik er niet over meepraten met testen. Vandaar dat ik in jouw geval getest zal hebben.
Veel succes en ik lees het wel
liefs Annne

hoi wilma,ik duim voor je hoor,hier zijn ze een euro of 6 per stuk,je hebt er ook een aantal met meer erin,laat je weten of de test positief is?liefs manuela

Terug
Bovenaan