nog steeds geen ei..

Hallo allemaal,
Moet ff mijn ei kwijt...Hoewel ...ik heb mijn ei nog steeds niet gehad volgens de ovulatietesten! Ik ben bang dat ik na mijn miskraam begin juni nu een onregelmatige cyclus terug krijg...en ik had zo'n mooie van 28 dagen...
Het maakt me onrustig en ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben...we kunnen het niet nog 2 weken om de dag blijven doen...we hebben allebei onregelmatige diensten en mijn mannetje vindt het best moeilijk op comando...'
Pfff,leuk hoor het zwanger worden,maar niet heus..het kost me erg veel energie. Aan de ene kant denk ik bij mezelf "we zien wel"maar aan de ander kant willen we gewoon graag een kindje..
Thanks for listening....
Liefs Esther
Iedereen heel veel succes met klussen of wachten...

Lieve Esther,

Je verhaal komt me zoooo bekend voor. Voor de mk had ik altijd een cyclus van 26 dagen en nu zit ik op een cyclus van 36 dagen. Echt balen is dat. Maar, maak je niet te druk want je eisprong komt echt wel. Ik zat ook helemaal in de put en baalde dat mijn eisprong maar niet kwam maar natuurlijk springt je ei weer snel! Probeer je niet te druk te maken want je kunt de natuur toch niet forceren. Houd er rekening mee dat je de eerste maanden een langere cyclus hebt en probeer even afstand te doen van je 28 dagen cyclus, dat scheelt een hoop stress.

Sterkte!

Groetjes F.

Beste Esther,
Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar je zou eens moeten proberen een maandje of wat je cyclus niet in de gaten te houden. Ik zelf heb 1 1/2 jaar geleden een miskraam gehad en het lukte ons maar niet meer om zwanger te raken. We hebben ons ook helemaal laten onderzoeken maar alles was gewoon in orde. Mijn cyclus varieerde na de miskraam tussen de 22 en 28 dagen. Vorige maand was ik het zat en heb ik er de hele maand niet op gelet (zit ook wel midden in een verbouwing). Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben en hoop dat alles goed blijft gaan. Esther ik hoop dat het jullie snel gaat lukken.

Tijd voor de maybe baby???

Dan weet je tenminste wanneer het zin heeft, dan blijft het tenminste ook leuk.Ik moet mijn eerste varens nog ontdekken maar ben vol goede moed na lle goede berichten op dit forum over het wonderapparaatje.

Bons

He Bons (en de anderen)
Ik heb inderdaad aan de maby-baby zitten denken alleen al omdat het niet zo duur is..
Heb nu (vrijdag) nog steeds geen eisprong in de aantocht..snap er echt niks van..maar ja,toch maar lekker met mijn man gevreeen...
Het kan zijn dat ik mijn ei toch al gehad heb..zal dan binnenkort wel ongesteld worden,of niet en dan doe ik wel een keertje een test maar wanneer dan??? Heb echt geen idee...
Ik kan niet anders dan afwachten,ik voel niet echt iets bijzonders in mijn lijf....ik heb mezelf al vaak genoeg voor de gek gehouden.
Iedereen succes met zwanger worden.
Liefs Esther

Ik heb ook een mk gehad op 29 juni en ben met ovultaietesten verder gegaan en mijn eisprong was ipv dag 14 normalitair nu dag 16. ik ben alleen niet steeds aan het klussen geslagen maar gewoon af en toe om de druk niet zo te verhogen. Na een mk heeft je lichaam ook wel wat tijd nodig maar veel mensen komen na een paar maanden weer terug in hun oude cyclus

Lifes en succes Loote

Terug
Bovenaan