nog steeds geen eisprong na stoppen pil

hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee op het forum, maar wil toch graag ook praten over het proberen zwanger te worden aangezien in mezelf helemaal gek kan maken. Ik ben 30 jaar, en ben eind juni gestopt met de pil na 15 jaar slikken. Sinds ik met de pil ben gestopt ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Nu heb ik een grote kinderwens, dus je begrijpt de frustratie. Ik ben naar de huisarts geweest, waarna mijn bloed is getest op het follikel stimulerend hormoon, en dat was in orde. Ik moet van de huisarts in ieder geval afwachten tot december. In de tussentijd heb ik af en toe een aantal ovulatietesten gedaan, en af en toe positief resultaat gehad, maar dus nooit een menstruatie of positieve zwangerschapstest. Hieruit maak ik dus op dat mijn lichaam wel aanspoort tot een ovulatie, maar dat de ovulatie vervolgens niet lukt. Ik krijg het hier spaans benauwd van: wat als er echt iets mis is?Met mijn vriend kan ik er niet heel veel over praten: hij heeft wel een kinderwens, maar meer een "we zien wel" houding dan ik, terwijl ik in mijn hoofd helemaal in paniek kan raken. Overal om mij heen hebben mensen het over kinderen en vragen mij ook dingen over kinderen, verschrikkelijk, ik kan dan wel in tranen uitbarsten!Ik doe voor de zekerheid 1 keer per week een zwangerschapstest (tot nu toe dus al maanden negatief). Nu heb ik 29 oktober weer een positive ovulatietest gehad. Ik wacht even af tot maandag met weer een zwangerschapstest doen. Ik hoop natuurlijk op positief resultaat, maar de vorige keren was het steeds negatief omdat ik geen eisprong heb. Ik ben dus erg bang dat ik deze keer weer geen eisprong heb gehad, ondanks dat de ovulatietest positief was. Ik word hier zo wanhopig van... Heeft iemand ervaring met een situatie als deze?