nog steeds geen fles 2......

Hoi dames,
ten eerste jullie bedankt voor alle reacties, het mocht helaas niet baten. Anna drinkt nog steeds niet uit de fles..... Het is echt heel vervelend aan het worden. Ik heb nu mijn eerste werkweek erop zitten (werk drie dagen) ze heeft niet uit een fles gedronken. De melk met een klein lepeltje geven gaat redelijk af en toe, dat doen we nu dus maar. Ik kan helaas niet tussendoor komen voeden dat laat mijn werk niet toe en ik zit ook te ver weg. Dan zou ik anderhalf uur onderweg zijn..... en dat drie keer op een dag!
Ik wil ook niet stoppen met BV geven, en wil het heel graag een half jaar volhouden met volledige BV.
Nou, we geven elke dag een fles ook als ik niet hoef te werken en we blijven volhouden!
Ik zal jullie op de hoogte houden, met de natte luiers gaat het wel goed, zodra ik terug ben van mijn werk geef ik meteen de borst en voed haar wat vaker.
Groetjes van Anne
 
Hoi Anne,
Misschien is het al geopperd hoor, maar kan je geen ouderschapsverlof opnemen? Wel goed van je dat je niet zo snel opgeeft!

Sterkte ermee!
Marieke
 
Ook bij mij wil het nog steeds niet lukken.
Wat een willetje hebben kleine kinderen al ! (mijn dochtertje is 5 mnd) We hebben ook van alles geprobeerd en ik begin wat moedeloos te worden. In ieder geval fijn om te lezen dat ik niet de enige ben !
Suc6 !

Groetjes Jade
 
Hoi Anne,

Omdat mijn dochtertje ook de fles weigerde en bleef weigeren, hebben wij in overleg met het cb al vanaf 3,5 maand rijstebloempap van borstvoeding laten geven door papa en de creche: dat geeft net even gemakkelijker dan alleen bv met een lepeltje, en het vult wat meer.
Verder voedde ik haar vlak voor vertrek en meteen na thuiskomst. Heel leuk al die adviezen van mensen die zeggen dat je dat niet moet doen, maar moet volhouden, maar op een gegeven moment had Ella op een loeihete zomerdag (die was vorig jaar!) 8 uur(!) lang niets gedronken, en nog verdomde ze het om uit de fles te drinken.
Veel succes met je dochter, enne...deze periode is zo voorbij, probeer ervan te genieten en niet ermee te worstelen.

Groetjes,
Michelle.
 
Jeetje, wat een toestand hè! Ik ben nu een weekje gestopt met proberen maar vanaf maandag probeer ik weer. Help!!! Ik heb ook al alles geprobeerd. Als ik dit allemaal lees, zie ik dat niet echt zitten, maar ja. We zullen moeten doorzetten! Anne, voel je niet schuldig omdat je kleine kapoen overdag niet drinkt. Het kan wat duren, maar geef niet op! Veel succes!!!!
Febe
 
Terug
Bovenaan