nog steeds geen lekkende borsten

beetje rare vraag maar ik ben nu bijna 39 wkn en heb nog steeds geen lekkende borsten!
Niet dat ik dat zo graag wil want ga toch flesvoeding geven, maar ik dacht toch wel dat je het moest hebben rond deze tijd!

mijn borsten zijn ook totaal niet gegroeid! ik draag mijn eigen beha's nog...zou t zijn dat mijn lichaam "weet" dat ik Fv ga geven en k het daarom niet aanmaak..
hebben jullie het allemaal wel of ook nog niet?

Gr angela

Hoi

Ik heb ook geen last van lekkende borsten.
Ik ga trouwens ook Flesvoeding geven, hahahaha.
Zou het daar dan toch mee te maken hebben?!

Mijn borsten zijn trouwens wel gegroeid.

Liefs Vilies

PS Ieder lichaam is anders, dus ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was.
          Bij mijn eerste kindje had ik hier ook geen last van, maar de borstvoeding ging            
          Super.

ja het zou idd ermee te maken kunnen hebben misschien hoor... dat je lichaam onbewust weet dat de aanmaak toch zinloos is ofzo.. geen idee :p

wel jammer dat mijn borsten ook niet gegroeid zijn want DAT vind ik nou juist wel leuk haha... maar kan niet alles hebben he :p

x an

hoi

ik heb bij deze en vorige zwangerschap geen lekkende borsten gehad,en ik ga ook flesvoeding geven,maar niet ieders lichaam is het zelfde he.die stuwing komt een paar dagen na de bevalling op gang en geloof dan zijn het net meloenen,au au.gr wendy 37wk

Niet iedere zwangere vrouw krijgt last van lekkende borsten in de zwangerschap.
Ben nu voor de derde keer zwanger en heb de eerste twee zwangerschappen ook geen lekkende borsten gehad en nu weer niet.
Toen mijn kids geboren werden had ik vanaf dag 1 al een paar druppels borstvoeding en na een paar dagen liep het als een tierelier! Toen had ik overigens wel 's nachts last van lekkende borsten (bleeehhh).

En inderdaad.... stuwing krijg je toch wel een paar dagen na de geboorte....

Dus wees gewoon blij dat je nu geen lekkende borsten hebt.

Enneh... neee...dit heeft niets  met het feit te maken dat je FV gaat geven...

Groetjes van Renata.

Hoi hoi,
Je borsten hoeven echt niet te groeien of van te voren te lekken om borstvoeding te kunnen geven zo weet ik uit ervaring. Bij mijn eerste waren mijn borsten welwat gegroeit maar niet dat je nouzegt tjonge jonge. Zelfs na de geboorte van mijn zoon had ik nog geen stuwing in mijnborsten. Hij is op donderdag geboren en op zaterdagochtend vroeg de kraamhulp of ik al stuwing had, Nee dus. Ik ga naar de douche om me te douchen en sta in de spiegel te kijken en plotseling spuit de melk recht uit mijn eerste borst hoog tegen de spiegel aan en drupte het langs mijn benen naar beneden dus er was wel melk!!! Daar hebben we natuurlijk erg om moeten lachen.
Dus ach gewoon afwachten en als je toch fles voeding geeft maakt het ook niet uit toch?!

Groeten en veel succes allemaal Tine

Ben bijna 38 weken en heb ook nog geen lekkende borsten. Ze zijn wel 2 maten gegroeid. Tot een paar weken terug deden ze ook vaak pijn,  maar toevallig viel het me gisteren op dat ik daar al een tijdje geen last meer van heb. Ik wil wel borstvoeding gaan geven...

Hai Angela,

Nou wees maar blij dat je geen lekkende borsten hebt!! Ik loop al vanaf week 17 met lekkende borsten zodra ik mijn bh uit deed. Vanaf week 20 had ik het zelfs met bh aan en moest ik dus compressen gaan gebruiken. Ik lig al een paar weken op een waterdichte molton om mijn matras te beschermen, want ik slaap het liefste naakt. Nadeel van naakt slapen is wel dat ik elke vijf dagen mijn bed aan het verschonen ben. Helaas moet ik het nu zelfs al om de 2/3 dagen doen want de samenstelling van de lekkage begint te veranderen........ Dus wees maar blij dat je er nog geen last van hebt, zeker omdat je toch fv gaat geven!!

Groetjes
Wilma

Terug
Bovenaan