Nog steeds geen mei forum!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb al een berichtje gestuurd naar de redactie maar er is nog steeds geen mei 05 forum en daar baal ik van.

Ik heb met de verloskunidige gebeld en ik mag 7 september komen voor de eerste keer. Spannend!!!
Tevens heeft ze al voor me uitgerekend dat mijn uitgerekende datum 1 mei is. Dus nu ben ik 4.wk en 4dg zwanger.

Dames voor jullie die graag zwanger willen worden echt geloof me jullie tijd komt zeker. Ik was er ook zo bang voor dat het niet ging lukken maar heb er vertrouwen in het gaat zeker lukken!!

Moi en de andere a.s. mei moeders ik spreek jullie gauw als ons forum er ooit komt. Misschien kunnen we hieronder al een lijstje maken.

Liefs Bibi 4wk 4dg.

Spannend he ik heb net even op een site gekeken en volgens de berekeningen ben ik op 02 mei uitgerekend.

Vind jij het ook zo vreemd, ik heb het idee dat er helemaal niets gebeurd in mij. Ik heb ook nergens last van ja een beetje moe en af en toe wat ongi krampjes maar verder niet misselijk geen extreme zere borsten.

veel liefs
Brenda

Hoi meiden,

Gezellig beginnen we hier alvast met kletsen....ik ben volgens mij 05-05-05 uitgerekend,,,is dat niet mooi!! Dus ik ben nu 4 weken!! Heb net een boek gekocht waarin je zwangerschap week na week word beschreven...leuk hoor!!

Ik heb ook bijna geen kwaaltjes...alleen met vlagen enorm honger-gevoel en als ik dan niks eet word ik dizzy...iets gevoeliger borsten (steekjes),,,met witte stipjes/ bultjes rondom mijn tepels...en moe,,maar ik heb ook weinig geslapen vannacht...ik dacht steeds...oooo ik ben zwanger!! Ik hoop dat ik vannacht goed slaap heb morgen een bruiloft!!!

Meiden, we spreken elkaar snel...op het mei-forum of hier!!

Liefs, moi xxxxx

Hoi Bibi,

Tja das ook wat kan je eindelijk naar het andere forum, is het er nog niet! Maar blijf dan maar gezellig hier, tot die tijd kan je ons een beetje op de hoogte houden van evt kwaaltjes en zwangerschaptekens. Zijn we een beetje voorbereid als het zover is bij ons ;-).
Veel succes de 7e en geniet er lekker van.

Liefs Sophia

Moi hoe heet dat boek wat hebt gekocht? Ik heb zelf het boek gekocht: je eigen zwangerschapsbijbel. Nee het is geen christelijk boek juist helemaal niet. Maar wel een aanrader. Alles is er in vermeld voor,tijdens en na je zwangerschap. Ook zelfs een hoofdstuk voor je lover. Heel leuk ook voor de mannen een heel duidelijk en leerzaam boek. Kan ik je echt aanraden.

Ik ben ook heel snel dizzy als ik niets eet of niet optijd eet. en verder voel ik me goed op mijn erruuug pijnlijke borsten na dan. (hihihhi) Begin op Pammela te lijken, eindelijk dikke tieten (hihihi).

Liefs Bibi 4wk 5dg.

Terug
Bovenaan