Nog steeds geen Mei forum

Ik baal......er is nog steeds geen mei forum 05. Ik weet nu al sinds 1.5 week dat ik zwanger ben en wil dit gewoon met andere mei moeders delen. Maar er is nog steeds geen mei forum.

Het is zo bijzonder om zwanger te zijn en ik kan dit verder nog met niemand bespreken omdat het nog zo pril is. Ik heb al meerdere berichtjes gestuurd naar de redactie maar tot op heden ook nog geen berichtje terug gehad. Dus voor de a.s. mei moeders willen jullie dit ook nog even doen dan kunnen we zo snel mogelijk op ons eigen forum!!!

Liefs Bibi 5wk2dg
 
Hoi Bibi,

Allereerst van harte gefeliciteerd !!
Je kan het proberen via het email adres: r.roodnat@jongegezinnen.nl

Ik heb nl. ca. een half jaar geleden het forum "als zwanger worden langer duurt" aangevraagd en dat heeft zij toen heel snel geregeld. Ook heb ik haar een mail gestuurd toen ik ontdekte zwanger te zijn en uitgerekend in maart 2005. Iets daarna was ook dit forum in de lucht.

Succes !

Liefs,
Luna (12 weken 1 dag !)
 
Hoi bibi,

Jammer he,,nog geen eigen forum voor ons!! Als ik uit mijn werk kom kijk ik meteen of er al een meiforum is..niet dus!! Maar ja, ff geduld,,zijn we meteen weer een beetje langer zwanger ja, toch! Mijn laatste ongi was 22 juli,,dus volgens de boeken ben ik al bijna 6 weken zwanger,,,dat gaat snel! Maar volgens mij heb ik mijn ei later gehad,,een echo zal het straks zeggen!


Hoe voel jij je?? Ik voel mij prima alleen erg moe..en zere borsten!!

Ik hoop je gauw op ons eigen forum te spreken!!

Liefs, moi xxx
 
Hoi Bibi en Moi!
Van harte gefeliciteerd!!
Ik ben ook zwanger, morgen 5 weken... Ik ben uitgerekend op 5 mei 2005. Heb in april een miskraam gehad en hoop heel erg dat het nu wel goedgaat. Durf het nog aan niemand te vertellen, maar hier kan het wel. Erg handig. Ben telkens misselijk trouwens... Ik heb al een zoontje van 17 maanden, hebben jullie ook al kinderen?
groetjes,
Stephanie
 
Hoi Stephanie,

Jij ook van harte gefeliciteerd! Geweldig he!! Ik hoop dat je wel kunt genieten van deze zwangerschap al kan ik mij voorstellen dat je bang bent dat het weer fout gaat! Het is in het begin ook best eng en onzeker...

Ik heb nog geen kinderen...dus het word de eerste!

Ik hoop dat het mei-forum snel van start gaat!!

Ik "spreek" je daar!

liefs, moi xxx
 
Hi BiBi,Stephanie en moi

Ik ben nu 9 dagen overtijd weet niet precies wanneer de laatste mestruatie was, Dus vond de arts het verstandig om een echo te laten maken. er was nog niet te zien alleen dat mijn baarmoeder 9mm was. moet over 2 weken tetug komen. Maar ik denk dat ongeveer ook in mei 2005 een babytje krijg. Hoop dat alles goed met jullie gaat.
Groetjes en knuffeltjes
Petra
 
Terug
Bovenaan