nog steeds geen menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Nou we zijn vanaf mei 2004 bezig om zwanger te worden.
Tot op heden werd ik netjes om de 35 dagen ongesteld, je zou dan denken een regelmatige cyclus.
Maar nu blijft mijn menstruatie al uit vanaf 18 okt 2004. Ben al onder behandeling van een gyn. Ze heeft gezegd dat ik momenteel niet zwanger ben.
Nu is er bloed afgenomen en kan ik daar voor pas 11 febr terecht. Spannend allemaal, we klussen wel gewoon verder.

Zijn er nog meer mensen die dit weleens ondergaan hebben??

Groetjes weegschaal

Wij zijn vanaf april 2004 bezig om zwanger te worden. Mijn menstruatie blijft vaak uit. Ben sinds die tijd nog maar 4 keer ongesteld geweest. Ik heb nu een doorverwijzing gehad naar de Gyn. Mijn laatste menstruatie was op op 19 november. Ik ben niet zwanger. Althans twee 1.5 week geleden bleek de laatste test ook negatief. Sinds die dag geen test meer gehad. Heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben.

Heeft de gyn allen maar bloed bij jou afgenomen en waarom kan je pas 11 febr. terecht?

Groetjes eva

Hoi Eva en weegschaal,
ik heb ook een erg onregelmatige cyclus, afgelopen cyclus duurde bijna 8 weken. Ik heb ook gelezen dat als de cyclus langer is dan 5 tot 6 weken, je helemaal geen eisprong hebt... zou dat waar zijn? Ik had op een gegeven moment echt het gevoel dat ik zwanger zou zijn, maar dus toch ongesteld geworden 2 dagen geleden, dat is dan wel een hele teleurstelling. Ik voelde me ook niet echt zwanger, voor zover ik dat kan weten (nog nooit meegemaakt. Misschien wordt het voor mij ook tijd voor de huisarts, misschien kan die me wat geven waardoor het allemaal regelmatiger gaat worden...??

Groetjes, Marije z

Terug
Bovenaan