nog steeds geen naam en kamertje

A

Anoniem

Guest
Hallo
Ik ben voor de 2e keer zwanger.
Bij mijn 1ste hadden we met 18 weken al een naam en rond de 25 weken kamertje klaar met de kleertjes gewassen en wel.
Nu ben ik bijna 29 weken en hebben we nog steeds geen naam die we echt leuk vinden en aan het kamertje moeten we nog altijd beginnen.
We zijn juist net zo blij  met deze zwangerschap als met de 1ste alleen vind ik het overkomen alsof hij/zij niet echt welkom is.
Het voelt alsof ik hem/haar nu al te kort doe op de 1ste.

Hebben meer mensen het kamertje nog niet af en nog geen naam?

Groetjes
Uitgerekend op 05-08-2007

Hoi,

heel herkenbaar hoor. Wij verwachten onze uk zo rond 1 juli as. De namen hebben we al heel lang, maar het kamertje?? Mijn man heeft me plechtig beloofd dat as. zondag het kamertje voor onze dreumes, 17 maanden, af is. Dan kan ik volgende week (en ik krijg hulp van een vriendin) boven gaan poetsen, onze dreumes overhuizen en de babykamer in gaan richten. Ik hoop nu dus dat als ik 35 weken zwanger ben dat alles af is!

Hoi,
We verwachten over een week of 8 onze derde spruit, en hebben al wel het kamertje klaar, maar nog echt geen namen!
Zo lastig om iets te verzinnen dat ook bij de twee andere namen past!
We willen geen top 10 namen, en ik werk met kids, dus wil wel iets gewoons, maar dan iets wat niet te vaak voor komt, of een beeld oproept aan een kindje dat ik ken met die naam...
Errug moeilijk dus!!
En bij ons is deze derde ook echt net zo welkom hoor!!
Groet R

Hoi,
Ik ben uitgerekend op 13 juli. Naam hebben we al, hoewel er nog wel een verandering in plaats kan vinden, dus nog niet 100% zeker.
Het kamertje is noglang niet af...sterker nog, daar kunnen we 2 juli pas aan beginnen aangezien we dan de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. We weten al wel hoe we het willen hebben hoor.
Vind het wel lastig aangezien de baby-uitzet nu in dozen op zolder staat en ik dus geen overzicht heb wat we nu wel en niet hebben.
Succes!!
Yvet

Hai,

Ik ben maandag 32 weken zwanger en het kamertje is nog niet af. Ook over de naam wordt nog getwijfeld. Niks geks dus wat mij betreft! Je hebt nog tijd hoor en voor je het weet is alles geregeld.

gr.Ing

Hoi,

niets om je schuldig over te voelen. Wij waren pas uit de naam van onze tweede zoon toen ik al een week over tijd was. En bij deze derde is de babykamer pas een paar weken af. Eerst wilden we hem laten zoals hij was, maar ineens kreeg ik de kriebels en heb het behang eraf getrokken, alles geschuurd en geverfd en het hemeltje en de lamp opnieuw bekleed. Toen vond ik het beddengoed er niet meer bij passen en heb nog even nieuwe gemaakt.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi

Bedankt voor jullie fijne reacties.
Ik ben gisteren na Ikea gegaan en heb extra keukenkastjes gehaald zodat het reorganiseren vaan ons huisje echt kan beginnen.
Mijn man is het nu in elkaar aan het zetten met mijn vader.
Heb opeens zoveel zin en energie om alles opnieuw te gaan inrichten   en opruimen zodat ik dadelijk nog ruim de tijd heb om een super kamertje te gaan maken.
En we blijven elke dag goed na namen uitkijken.
Heel veel succes allemaal!!!!

groetjes

hoi hoi
ik had precies hetzelfde met de tweede,het was zelfs zo dat ik al ween had en de naam nog steeds niet vast stond.kan me voorstellen dat je jou zo voelt hoor.
liefs sil

Terug
Bovenaan