nog steeds geen ongi... dan maar ovu testen doen..

hey meiden.. ik ben vandaag 13 dagen overtijd en gister bij de huisarts geweest.. je raad het al.. gewoon afwachten maar goed ik had mij er al wel bij neergelegt dat het niet raak was na 2 negatieve testen..
nu was ik zo slim.. om deze week dan maar eens te beginnen met ovu testen.. eens kijken of ik wel een ei heb deze maand.. zo niet dan trek ik heeeeel hard aan de bel... want mijn zus had ook geen eisprong.. deze moest opgewekt worden doormiddel van hormonen..

hebben jullie nog tips en dergelijke wat ik hiermee kan doen want heb hierdoor enorm last van stemmings wisselingen...

liefs..

Ik heb helaas geen tips voor je, maar hoop wel dat je een postitieve ovutest krijgt! Dan kun je gericht klussen met hopelijk een positieve test over een week of 2. Succes!

Hoi meid,

Ik heb geen tips voor je maar wilde toch even reageren. Wat naar dit zeg. Een zwangerschap is dus uitgesloten? Wat nou als je geen ei krijgt kan je dan niet alsnog zwanger zijn? Dan zou je nu toch al HCG moeten kunnen aantonen? Heel vervelend voor je deze onzekerheid en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en goede tips op dit forum....

xxxxxxxxxxxxx Jessica

hey jess..

als ik deze maand geen ei heb trek ik aan de bel en moeten ze mij maar gaan onderzoeken..
en de testen vinden geen hcg in me urine.. en een bloedtest.. tjha vind het zelf ook niet zo nodig.. heb verder ook niet echt kwaaltjes.. ja alleen opgeblazen omdat er voor een 2e ring slijmvlies word aangemaakt..
zal wel feest worden als ik over ruim 2 weken ongesteld moet worden..(mits ik een ei heb gehad uiteraard en niet zwanger ben)
dan neem ik echt wel ff een paar dagen vrij want normaal kan ik al op de 1e dag van de menstruatie niks.. niet liggen staan en of zitten.. kan dan niks van de pijn... :(

Terug
Bovenaan