Heb al eerder een topic geopend omdat Kyandro niet graag opvolgmelk lust.nu heb de friso 2 standaard in huis en ook dat vind meneer niet lekker,als ik werk en hij dus bij mn schoonouders of bij kinderopvang is drinkt hij niks geen melk,als ik het thuis probeer een paar slokjes,bij mn man ook nooit een flesje leeg.maar de bv word ook steeds minder....mn borsten kunnen de hoeveelheid dat hij wil drinken steeds minder aan.dan word ie soms driftig of begint te trekken.als het dan loopt drinkt ie erg gulzig.soms heb ik wel genoeg voeding,maar toch word het minder en wil op een gegeven moment ook wel stoppen
weet niet goed wat ik moet doen nu,heb al over pyajama drinkpapjes lopen denken.maar das natuurlijk ook niet heel goed,is behoorlijk duur en nogal verwennen denk,maar aan andere kant wil je ook graag dat je kindje genoeg drinkt op een dag.en limonade is ook niet altijd goed.misschientoch maardrinkpap proberen,en dan 1tje doen op een dag,wat vinden jullie?hoor graag tips.
liefs jootje
weet niet goed wat ik moet doen nu,heb al over pyajama drinkpapjes lopen denken.maar das natuurlijk ook niet heel goed,is behoorlijk duur en nogal verwennen denk,maar aan andere kant wil je ook graag dat je kindje genoeg drinkt op een dag.en limonade is ook niet altijd goed.misschientoch maardrinkpap proberen,en dan 1tje doen op een dag,wat vinden jullie?hoor graag tips.
liefs jootje