Nog steeds geen RD....

A

Anoniem

Guest
Wat is dit toch vervelend!!!!! Ben nu denk ik 8 dagen overtijd en  heb afgelopen donderdag  negatief getest (cyclus gehad van 28, 24 en nu dus al 36 dagen).

Ik heb echt zoiets van: kom maar op met de RD, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Heb wel gespannen, volle borsten en af en toe soort ongi krampen, maar daar houdt het dan wel mee op. Ik vermoed dan ook dat ik gewoon ongesteld moet worden..... Bij mijn moeder kon HCG ook pas na een aantal weken worden vastgesteld. Dit geeft me heel soms nog wat hoop. Maar ook heel onzeker.... je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Ben een beetje depri vandaag...

Daphne

Hoi Daphne,

Jee spannend meis.
Zou leuk zijn als je zwanger bent.
Veel succes en sterkte met afwachten.

Liefs, nadine.

hoi daphne

dat is inderdaad erg vervelend
ik weet wat je bedoelt ben nu al precies 15 dagen overtijd
en heb al 2 keer negatief getest.ik heb zelf inderdaad van als ik dan toch niet zwanger ben laat de rd dan maar komen.
moet vrijdag weer naar de huisarts om daar weer een testje te doen,de huisarts zei dat ik waarschijnlijk wel zwanger kon zijn alleen dan de eisprong later gehad heb en dan test je nog negatief heb wel echte zwangerschapskwaaltjes maar ook soms die kramp die ik heb als ik ongesteld moet worden.
het is dus maar even afwachten
hoop dat ons lichaam ons niet voor de gek houd
en dat we allebei een mooi wondertje in ons buik hebben
groetjes
quincy

Hoi Daphne,

niet depri worden terwijl je nog niet ongi bent joh! Het ziet er toch goed uit?!

Het kan idd zo zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt.
Gewoon morgen nog een keer testen!

Ik zal voor je!

Liefs Janu, ronde 14, 2e kindje, morgen nod!

Hoi Daphne,

Ik herken het hoor, mijn vorige cyclus (ben onregelmatig) duurde zo lang; 48 dagen dat ik na dag 35 om de twee dagen een test heb gedaan; allemaal negatief dus. Toen was ik er ook zo klaar mee; echt pissig, wil of rd of een positieve test.
Maar goed, inderdaad misschien heb je je ei wel later gehad en test je over een paar dagen wel positief. Niet depri zijn dus, het kan nog alle kanten op.
liefs Rannie

Ik weet dat ik op zich nog niet echt depri hoef te zijn, maar ik kan absoluut niet tegen het onzekere..... Durf gewoon  niet te veel te hopen.

Qg: wannneer ga je weer een test doen? Bij de huisarts of doe je het thuis? En al 15 dagen overtijd. Ik hoop eigenlijk niet dat ik zo lang moet wachten. Dan zou ik  nog een hele week moeten wachten....

Ik vind het echt leuk dat ik op deze manier even mijn 'ei' kwijt kan. Zeker omdat meerdere dezelfde kwaaltjes hebben.

liefs,  Daphne  

Jeetje Ran, 48 dagen. Daar wordt je helemaal onzeker van. En had je toen ook nog ergens last van? Kwaaltjes ofzo?

En hoever ben je nu? In je klusweek?

groetjes, Daphne

quote: daphne25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2006 12:46:42'));

Ik weet dat ik op zich nog niet echt depri hoef te zijn, maar ik kan absoluut niet tegen het onzekere..... Durf gewoon  niet te veel te hopen.

Qg: wannneer ga je weer een test doen? Bij de huisarts of doe je het thuis? En al 15 dagen overtijd. Ik hoop eigenlijk niet dat ik zo lang moet wachten. Dan zou ik  nog een hele week moeten wachten....

Ik vind het echt leuk dat ik op deze manier even mijn 'ei' kwijt kan. Zeker omdat meerdere dezelfde kwaaltjes hebben.

liefs,  Daphne  

Sorry Qg: ik zie dat je het allemaal al in je mailtje had staan. Best lastig dat je het mailtje niet meer ziet als je zelf aan het typen bent..... Wachten tot vrijdag dan maar, succes!

Terug
Bovenaan