Nog steeds geen rd

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had 14 dec. mijn NOD, maar tot nu toe nog steeds geen rd te bekennen. Wel heb ik af en toe last van een ongi gevoel, maar er komt nog niks. Gelukkig maar! Ik ben nog nooit 2 dagen later ongi geworden. Ik vind het allemaal wel spannend! Maar wanneer kan ik nu het beste gaan testen dan? We zijn sinds 3 weken begonnen met het temperaturen en zodra mijn temp hoger was, zijn we flink aan het klussen gegaan! Zal het dan nu al zijn vruchten hebben afgeworpen? Wie kan mij hierover adviseren wanneer ik moet gaan testen? ik heb al wel een paar dagen last van mijn borsten, moe en af en toe misselijk.

Ik hoor het wel!!!

Groetjes Westie

Hoi Westie,

Als je een regelmatige cyclus hebt, en je bent nu 2 dagen "overtijd", dan zou ik (als ik in jouw schoenen stond) gewoon testen. Veel succes!!!

Groetjes,
Liene

Testen meid,
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap getest op dag 29. Ik had steeds een cyclus van 28 dagen. En geduld had ik niet zoveel, de test kleurde onmiddellijk licht roze. Niet fel rood, maar wel heel duidelijk. Mijn kleine meid wordt nu al bijna een jaar. Ik hoop nu op een  3de schat. Veel succes Zenna

Terug
Bovenaan