Nog steeds geen rode duivels

A

Anoniem

Guest
12 dagen alweer.
Nog steeds niet ongi. Gisteren voelde mijn buik hard en gespannen aan. En ik heb  het gevoel  of ik  onder een auto gelegen heb. Heel mijn lichaam doet zeer.
 Ik denk dat ik niet op zaterdag ga wachten maar al eerder de test ga doen.
Ik hoop dat ik na 2x negatief testen  toch een keer positief ga zien.
3x scheepsrecht ????????
Zou mijn lichaam mij zo voor de gek houden?
Ik hou jullie op de hoogte.

duim duim

Kiki

wat 12 dagen (over tijd) nou dan moet je toch zwanger zijn. Ik heb ook ooit terwijl ik zwanger was 3 testen gedaan maar toen heb ik clear blue gekocht en die gaf wel het goede aan

Succes LAAT HET EVEN WETEN HE!!!

Ik heb de eerste test gedaan op 7 augustus met een test van de apotheek was 3 dgn nadat ik ongi moest worden helaas negatief.
Had die dag wel ontzettend veel water gedronken dus ik dacht daar zal het wel aan gelegen hebben.
De tweede test heb ik op zaterdag gedaan. CB gekocht omdat ik dat had gelezen dat jullie daar zo positief over waren. Weer negatief.
Ik heb er nu nog 1 liggen en die ga ik morgenochtend dan maar gebruiken. De symptomen heb ik nu wel moet ik zeggen.
Gevoelige borsten, het gevoel of ik een steen in mijn buik heb en last van mijn bekken. Had ik bij de eerste nl. ook.

Ik begin nu ook wel een beetje onzeker te worden hoor.
Als de derde nu ook negatief is dan weet ik het niet meer en dan denk ik dat ik naar de HA ga om bloed te laten prikken want ik heb best een regelmatige cyclus.

Kiki

Ik zou het in ieder geval dan wel met ochtendurine doen zit toch het meeste in

Succes ik duim voor je

heel herkenbaar, ik ben 11 dagen overtijd, was anders nooit zo )ook niet voor de pilperiode). heb 1x getest met etos test, negatief. Geen enkele aanwijzing dat ik ongi ga worden,   maar ook geen zw verschijnselen. vind het een beetje eng.ik ga a.s weekend de 2e test doen, indien negatief, ga ik de ha bellen.
succes
boekie

Terug
Bovenaan