Met mijn sexdrive was/is niet wat mis. Mijn man vind het op de een of andere manier minder belangrijk....tja dan word je zwanger....in het begin kreeg ik hem nog wel zover, maar toen mn buik dikker werd, kon ik het vergeten. Hij vond het niet aantrekkelijk die dikke buik. Verder kon je niet zien dat ik zwanger was ik droeg mooi naar voren. Dan beval je...druk met de kleine enz. Nu zijn we 11 weken verder...maar vaak is hij moe... en ik ben niet van plan om aan de pil te gaan. (mijn humeur, huid e.d hebben daar zo onder te lijden...ben een leuker en stabieler persoon zonder pil!) maarja dan moet meneer een condoom gebruiken...heb een aantal weken vanalles besteld, diverse maten en soorten. Tja volgens hem is het toch een stuk minder fijn met condoom. Ik heb echt geen zin om nu al weer zwanger te worden. Vind het eigelijk egoistisch dat hij geen condoom wil gebruiken....tja dus ik sta nog wel een tijdje droog dus! (klinkt toch raar uit de mond van een vrouw ....dacht dat mannen altijd wel zin hadden...) zo dat moest ik ff kwijt ;-)