nog steeds geen spoor van duiveltjes

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben nu 2 dagen overtijd. wat zal ik doen testen of nog even wachten....had 4 feb mijn nod dag. 2 feb. getest toen negatief.........
wat zouden jullie doen?
kuss lau

hoi hoi
jeetje wat spannend is dat he!
maar ik zou ff wachten want anders doe je de test weer te vroeg
en dan is hij zeker neg.en dan word je helaal gek joh.
ik zou zelf nog ff wachten hoe klote dat ook is
maar hou ons op de hoogte he?en sorry voor mn taalgebruik!!
maar zo is dat nou eenmaal ja toch
gr xxxx voetbalgek

Hallo!

Spannend!!!!  Je wilt het natuurlijk heel graag weten....ik denk dat ikzelf niet zou kunnen wachten....misschien nog één dagje wachten met testen?  

Succes!!!

Groetjes, Tessje.

Brrrrrrrrrrrrrrr............ik ben niet graag ongesteld...maar nu zou ik het maar wat graag zijnwant nu in de 9e/10e dag overtijd zitten...en maar moeten afwachten...GEK wordt ik ervan!!! Heb net telefoon van het ziekenhuis gehad en ook daar zeggen ze:AFWACHTEN...pfffffffff wat is dit erg.......waarom wekken ze het niet gewoon op???ben toch niet zwanger...als ik ongesteld wordt kunnen ze tenminste bloed afnemen en zien wat er gebeurd.....

Ik denk dat ik maar een grote reep chocola ga kopen en die helemaal opeet

En die testen???? ik zou ze nooit te snel doen...de teleurstelling is des te groter als het negatief is.

Liefs Gea

Jeetje, Gea, wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je het zat bent die onzekerheid. Ga jij maar lekker een chocoladereep opeten, hoor, je moet jezelf ergens een plezier mee doen!

Succes met het eindeloze wachten....

Groetjes, Tessje.

test gedaan........weer negatief..........geen spoor van duiveltjes.....word er gek van....heb ha gebeld........die belt zo terug als t goed is.
kus

he, getver, Lautje. Wat vervelend :(

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.... Is dit de eerste keer dat je niet ongesteld wordt?

Groetjes, Tess.

hai tess en de rest
ik ben vanaf okt 2005 aan t klussen, en vanaf nov 2005 tot januari 2006 om de 26 dagen ongi......dus nu idd de eerdte keer overtijd.
kus

Terug
Bovenaan