Nog steeds geen tandjes

Hoi
Dilan is nu bijna 9 maand en hij heeft nog steeds geen tandjes. Ik ben nu benieuwd of er nog meer kindjes zijn die nog geen tandjes hebben.
Groetjes Nurse

Hoi,

Ik ben van de feb mama's maar wilde wel even reageren!
Mijn zoontje (nu bijna 3) kreeg pas rond zijn eerste verjaardag zijn eerste tandjes! Nu heeft hij een compleet gebid! Geen zorgen dus!

Volgens de tandarts zijn de tandjes vaak sterker als ze later doorkomen! En ach, hoef je nu nog niet te poetsen!

Hoihoi,

Noah is ook (bijna) 9 maanden en sinds een paar dagen voel ik iets van een tandje (het is dus nog niet eens zichtbaar, je kan het alleen voelen)
Jouw kindje is dus zeker niet de enige die "laat" is hoor, en inderdaad, wat mijn voorganger al zei: hoe later de tandjes hoe sterker (zeggen ze).
In ons geval zou dat wel kunnen kloppen want mijn man en ik hebben allebei een heel sterk gebit. :)

Groetjes 10e

Lois heeft alleen bobbels! Wel 5! Ik denk dat alles tegelijk gaat komen. En ik zal blij zijn want deze dame heeft er bij tijden flink last van!!!!

Wees blij dat er nog geen tandjes zijn! Hier sinds 2 weken de 2 ondertandjes door. Wat een drama! Die poepluiers en het gebrul, ook 's nachts!
Gebruik wel dentinox, maar of het echt helpt????

Mijn zoontje (bijna 3) kreeg met 4 maanden zn eerste tand en dan iedere maand weer eentje erbij. Maar daar merkte je niks aan. Dat is nu bij Elise wel anders!

Gr Antoi

ha Antoi,

hier nog niets door maar ook veel poepluiers gehad.... billen ook kapot??? Ik heb nog tips bij een topic staan!

liefs

Ha Bloempje,

Had je topic met advies gelezen. Maar hier niet zo heel erg. Bij mn oudste had ik al een tube met een speciaal smeerseltje van de huisarts. Vraag me niet wat er in zit, maar het helpt fantastisch. (deze maand loopt de houdbaarheid af...) Zodra de eerste verschijnselen komen, rode billetjes, smeer ik er wat op en bij de volgende luier is het weer weg.
Ik verschoon gewoon wat vaker en meer. Grappig verschil. Bij Jules moest ik echt zien dat hij zat te poepen, of rook ik wat als ik langs de box liep En dan kon het er best al een half uur in zitten.... Vaak luieruitslag en "open" billetjes. Elise zet het direct op een brullen als ze een vieze broek heeft. Daar zit nooit langer als 2 minuten poep in!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan