Nog steeds geen uitslag combinatietest.

KUT ZIEKENHUIS!!!!

Heeft het lab gistreravond alle uitslagen van de combinatietest naar het ziekenhuis gestuurd en nog zijn we niet gebeld!!! Volgens mij denken ze gewoon ze heeft toch dinsdag een afspraak laat maar wachten. Ben zo boos, loop al bijna 1,5 uur te janken.
Mijn man heeft alle mogelijke telefoonnummers geprobeerd te bellen maar op vrijdagmiddag is gynacologie niet te bereiken. Uiteindelijk heeft hij het voor elkaar gekregen dat de receptie een terugbel bericht voor de dienstdoende gyn achter zou laten en is er toegezegd dat ze met een uur terug zou bellen. Nou niet dus! Ben nu zo klaar met dat ziekenhuis hier dat ik zo dadelijk een klacht ga indienen. Zal er zelf niets mee opschieten maar als je niets zegt denken ze dat deze praktijken normaal zijn.
Zit te denken om de vk te bellen maar dan moet ik het noodnummer bellen en dat vind ik ook weer zoiets. Anderzijds, ik ga met stress het weekend in en dat is toch ook niet goed? Loop al de hele week te stressen om die uitslag. Voel me op dit moment echt een nummer en behoorlijk radeloos. Sorry, maar ik ben zo vreselijk verdrietig. Was ik maar nooit aan die combinatietest begonnen had heel veel ergenis en stress gescheeld en dan had ik tenminste lekker zorgeloos kunnen genieten van de zwangerschap.

Jaaaahhhh, hij is er!! Mijn man heeft uiteindelijk zelf nog een keer gebeld en kreeg de enige mannelijke gyn uit ons ziekenhuis aan de lijn. Hij mocht het niet doorgeven omdat ik zijn patient niet ben maar hij heeft wel verteld dat de waarden ver boven de gemiddelden liggen die voor mijn leeftijd gelden (ben 38). .Down is 1:880 (ong. 1: 200 voor mijn leeftijd) en de rest horen we nog maar waren volgens hem ook goed. We konden er een borrel op drinken.........dacht het niet!

Ben nu wel opgelucht maar vreselijk moe. Denk dat de stress van me af valt. Hopelijk slaap ik goed vannacht en kan ik vanaf morgen lekker genieten.

Lieverds, dank jullie wel voor jullie medeleven!

Lieve meid,

Allereerst gefeliciteerd met de goede uitslag! Eindelijk heb je 'm dan.....het duurt even maar hij is iig wel positief!

Meid, ik vind het echt een schande! Snappen ze dan echt niet dat zwangere met smart op die uitslag zitten te wachten? Het is nogal belangrijk! Tsja....voor hun misschien niet, als het tijd is gaan hun gewoon naar nuis. Wat een kut ziekenhuis, heb er geen andere woorden voor en ik zou zeker een dikke, vette klacht indienen, dit kan NIET!!

Overigens ben ik wel opgelucht dat je nu zonder stress het weekend in gaat want stress is helemaal niet goed voor jou en je ukkie.

Slaap lekker straks en een fijn weekend! Liefs Lynn.

Superrrrrrrr!

Kan me voorstellen dat je je groen en blauw hebt geërgerd!

Ik snap ook niet dat dat zo moet gaan!

Wij krijgen de uitslag gewoon via de verloskundige, vorige keer hebben we em zelf per brief gekregen. Daarbij werd toen geen dag gezegd! Dus was een verassing toen we el kregen!

Beter zo dan die dagen echt in spanning zitten!

Liefs

Terug
Bovenaan