Nog steeds geen zekerheid

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Net de test gedaan en wat denken jullie .... met afvegen een veegje bloed .... BALEN !!!!!!!!!!
Ik weet ook niet wat ik van die test moet denken.
De - is te zien wel licht maar geen twijfel van mogelijk maar die recht op staande streep is alleen heeeeeeeel licht de boven en onderkant te zien ...
of is het omdat we het graag willen zien ...... oh ik wordt hier niet goed van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het wordt dus afwachten wat die veeg bloed gaat doen .... misschien wordt ik wel ongi .....(HOOP HET NIET!!!!!!!)

We zijn hier dus geen donder mee op geschoten!!
Sorry voor dit baal bericht, iedereen bedankt die zo met ons meeleefde

Liefs Belinda

Hi Berlinda,

Dit is gewoon weer kl*te he.......
Je hoopt zo dat het deze maand raak is....en dan zie je dit en dan stort eigenlijk alles weer in.

Meid ik ga voor je duimen komende maand.....

Liefs Flower

Hoi Belinda,

Jeetje wat een onzekerheid, ik kan me voorstellen dat je daar stevig de balen van heb !!!! Je lichaam heeft ook zoveel seintjes gegeven die op een zwangerschap wijzen, dat je je vast wel in de maling genomen voelt, ofzo.
Ik denk, ik laat nog even weten dat bloedverlies in je zwangerschap mogelijk is, zie b.v mijn reactie 1-11-04-7.10, bij weegschaal geloof ik. En
tja, wat je nu alleen maar kan doen is afwachten.... OOOhhhh.....ik hoop dat het bloedverlies minimaal is en dat je toch snel een positieve test heb, met ochtendurine ????
Het beste hoor, groetjes Tanja.

Belinda,

ik heb tijdens meerdere van mijn zwangerschappen wat druppels bloed verloren.

Als je iets kan zien van het verticale streepje dan zou je test positief moeten zijn. Probeer anders vandaag of morgen de digitale eens.

Sterkte, poeh je maakt het wel spannend.

Lieve Belinda,

Wat een rommeltje zeg! Nog geen echte duidelijkheid voor jullie...Kan me voorstellen dat dat enorm frustrerend is!
HOe lang heb je gewacht met het aflezen van het resultaat? In principe is het zo dat wanneer je een streepje ziet(ook als die heel licht) je wel zwanger bent...maar dan in een heel vroeg stadium....
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker....
Hopelijk duidt die streep bloed op een innestelingsbloeding en blijft je ongi echt uit..
Wat een berg onzekerheden! Mocht je nog vroeg in je zwangerschap zijn, kun je over een paar dagen nog eens een test doen, als je niet ongi geworden bent. Dan zou de streep duidelijker te zien moeten zijn!

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

Ginger

Hoi Belinda,

Ik heb hetzelfde gehad als jij. Bloedverlies en een positieve zwangerschapstest. De streep was toen heel licht, bijna niet te zien en ik was al 1 week overtijd. Een week later weer getest en toen was de streep wel heel duidelijk zichtbaar. Ik was toen wel zwanger en ondanks het bloedverlies heb ik een gezonde zoon gekregen. Ik zou volgende week nog maar een keer testen, normaal gesproken betekent ook een heel lichte streep dat je zwanger bent. Veel sterkte

Terug
Bovenaan