Nog steeds heel erge honger

<p style="text-align: left;">Hoi!</p>
ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger maar de misselijkheid neemt toe! Vooral als ik honger heb. Een uurtje geleden nog een blik soep gegeten met boterhammen maar nu alweer zo een honger dat ik bijna moet overgeven. Ik voel me dan zo beroerd, ga trillen, zweten en bijna omvallen. Waar komt dit vandaan em is dit normaal? Het beperkt me echt nu in het dagelijks leven, ben alleen met eten bezig!

Ik weet niet of dit hetzelfde is als wat jij nu hebt. Maar ik heb sinds dag 1 van de zwangerschap al ontzettend erge honger. Ik eet soms een maaltijd, ben dan erg vol maar letterlijk een uur later hoor ik mijn maag gewoon alweer knorren. Vooral in de eerste weken toen ik ook nog last had van misselijkheid maakte de honger de misselijkheid erger. Mijn advies is dan ook naar je lichaam te luisteren en te zorgen dat je constant iets in je maag houdt. Eventueel kun je zorgen dat je per keer een iets kleinere portie eet maar wel vaker achter elkaar dus. Merk je dat je honger hebt, gewoon eten anders gaf je lichaam het ook niet aan. Vooral als dit helpt om de misselijkheid minder erg te maken :)

Terug
Bovenaan