nog steeds heel veel krampjes

Mijn zoontje was gisteren 4 maanden, en het gaat eigenlijk harstikke goed. Hij krijgt nog steeds volledige bv, en ook dat gaat goed.
Nu lijkt het wel of ie de laatste 2 weken steeds meer last krijgt van krampjes terwijl het toch "normaal" is dat het rond deze tijd minder wordt, of heb ik dat verkeerd?
Tijdens het drinken overstrekt ie zich soms al helemaal wat dan na een kwartier eindigt in een grote scheet!
Het is zooo zielig, en ik vraag me af wat ik nog meer kan doen behalve letten op mijn eten en druppeltjes..
Gr. Anne-Marie

hoi,

heb je zelf al venkelthee proberen te drinken, of eventueel druppeltjes venkel van daro aan je kleintje geven als je flesvoeding zou geven zou ik zeggen probeer eens omneo maar voor de rest doe je alles al goed geloof ik dus kan je verder dan dit niet helpen helaas, hoop dat je snel een oplossing vind mijn dochtertje heeft ook heel veel last van krampjes gehad en dat is zo zielig je weet niet wat je moet doen dan, behalve troosten en hopen dat het snel voorbij is en inderdaad je hebt gelijk wat betreft het moeten afnemen van de krampjes na vier maanden als dit zo blijft zou ik anders maar even contact met het cb of je huisarts zoeken.

veel succes

Hoi An,

Onze dochters hadden ook heel veel last van krampen en bij ons hielp cynababy heel erg goed dit zijn druppeltjes die je moet geven ik kocht ze altijd bij de apotheek. Wie weet helpt het ook bij jou, het is ook zo zielig als ze zoveel krampjes hebben. Succes ermee.

Ingrid

Ik geef die druppels van Cinababy al, en in het begin leken die echt wel te helpen maar nu blijkbaar niet meer.. Ik kijk het wel even aan. Moet donderdag toch naar het cb dus vraag ik het daar ook nog wel even.
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan