nog steeds heel veel plassen....

He meiden,

Even een vraag:
Ik dacht dat na een week of 16 het even minder werd dat je zo vaak moet plassen. Maar bij mij is het nu al een week of 2 beetje heel erg zeg maar....

Dan denk ik nu moet ik echt plassen, komen er weer maar 7 druppels, om het zo maar te zeggen! En dan zowat elk uur....doet geen pijn dus ja
Heb al cranberry sap gehaald, maar ga nu beetje denken dat het meer lijkt op een blaasontsteking.
Moet blaasontsteking echt pijn doen?
Hebben jullie hier ervaring mee? Of misschien tips?

Bedankt alvast.
Liefs Rieke

Heey,

Ik heb ook nog steeds heel vaak dat ik moet plasse, bij mij heb ik er wel last van, niet dat het super veel pijn doet ofzo, maar niet normaal dus ik ga aankomende week even laten testen voor blaasontsteking, bij twijfel, zou ik gewoon laten testen hoor.

Als je zwanger bent, kan het zijn dat je een blaasontsteking niet zo duidelijk voelt, maar dat je er wel 1 hebt. Heb ik ook gehad toen ik zwanger was van mijn dochter. Dus ga anders even met je urine langs de huisarts.

Vanochtend toch even m'n plasje gebracht...
Ze kon niks vinden, maar adviseerde om het toch even in de gaten te houden, kan ook beginnende blaasontsteking zijn, dus ja.
Kan ook zijn dat de kleine op die blaas zit te jumpen natuurlijk, belooft nog wat dan!

Ben ook maar aan het cranberry sap gegaan, lekker zuur, maar ben nu gek op zure dingen, dus dat treft, haha!!

Bedankt meiden.
Liefs Rieke

Hey!

Een blaasontsteking hoeft geen pijn te doen. Maar opzich is het normaal dat je tijdens je zwangerschap meer moet plassen. Mijn verloskundige zei gisteren dat rond deze weken het kindje laag zit, dichterbij je blaas. Dus het kan zijn dat je vaak moet plassen en het dan ineens heel weinig is.

Mocht je je zorgen maken, kan je (ik geloof bij elke huis arts) gewoon bij de assistente een potje urine achter laten, die kan meteen checken of je het heb en meteen medicijnen meegeven. Vergeet er vooral niet bij te vermelden dat je zwanger bent, anders krijg je misschien de verkeerde medicijnen.

Groet, tessa

Terug
Bovenaan