nog steeds hele dagen misselijk

A

Anoniem

Guest
hallo dames
 ik ben nu 14 weken zwanger en ben hele dagen misselijk. Nu was ik dat bij de eerste ook maar toen had ik alle tijd aan mezelf. Mijn dochter is nu 2,5 en heeft me nodig.
Heeft iemand nog tip buiten   beschuit eten enz. Of maakt iemand hetzelfde mee.

groetjes diaantje

Hallo,

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik ben 35 weken zwanger en ik spuug nog 1 a 2 keer per week. Bij mijn andere kinderen had ik het niet zo extreem als nu bij mijn derde zwangerschap.

Ik heb zelf domperidon gekregen en ik moet zeggen dat dat bij mij heel goed werkte. Ik ben daar met ongeveer 14 weken mee gestopt omdat het toen langzaam wat begon te minderen.

Nu moet ik er voor zorgen dat ik zo snel mogelijk s'morgens mijn eten binnenkrijg en dan is de kans het grootst dat ik niet moet spugen. Verder moet ik zorgen dat ik regelmatig eet op een dag en...ik moet zorgen dat ik s'morgens niet drink voordat ik eet. Want dan is het gelijk foute boel.

Nou zoals je hoort ben je gelukkig niet de enige
Sterkte ermee!

Groetjes Nova

Hallo,

ik zat in hetzelfde schuitje als jou. Ik ben nu 11 weken en   1 dagje zwanger en de misselijkheid is over. Maar ik heb van de gyneacoloog medicijnen gekregen tegen misselijkheid die absoluut geen kwaad kunnen. Ze zijn gemaakt op basis van vitamine B6. Ze noemen POSTADOXINE en zijn vrij verkrijgbaar bij de apotheker.

Deze medicijnen hebben mijn zwangerschap een stuk aangenamer gemaakt! Ik stond er in het begin ook wantrouwig over maar de gyneacoloog heeft me echt verzekerd dat het geen kwaad kan. Je vindt er wel wat meer over via GOOGLE.

ZE HELPEN ECHT!!!!! WEG MISSELIJKHEID!!!!

Veel succes.

p.s. ik woon in België en vandaar dat ik over de gyn spreek. De meeste zwangerschappen worden in België opgevolgd door een gyn. Maar spreek er misschien eerst eens over met jullie arts.

Liefs Kaatje x

Terug
Bovenaan