Nog steeds hetzelfde :-(

Hi meiden, nou het was duidelijk vals alarm....

De situatie is nog steeds hetzelfde, nu al bijna een week. Geregeld harde buiken en menstruatie-achtige pijn en ook pijn in m'n onderrug...

Bij de andere 2 had ik veel rugweeën, dus vandaar dat ik dacht dat die rugpijn wel iets betekende, maar helaas....

Best leuk hoor, dat ik nu een keer niet zo vroeg beval, maar door die andere 2 vroege, merk ik dat ik nu eigenlijk toch wel een beetje zit te wachten, pffff, in theorie kan het ook nog wel 4 weken (!) duren...

En m'n omgeving is er ook zo mee bezig, misschien nog wel meer dan ik... Ik ben ook blij dat ik verder niemand iets verteld heb over de pijnen die ik regelmatig voel, dan wordt het bij hun nóg erger, en dan krijg ik nog meer van die goedbedoelde adviezen (waar ik niet op zit te wachten...) ;-)

Woensdag moet ik weer naar de vk, als ik dat haal tenminste.... Wel grappig, want zij zei vorige week, wil je wel een afspraak maken voor volgende week? Dus ik denk dat zij eigenlijk ook al wat verwacht had ;-)

Nou, de kleine meid is ondertussen nog druk zat, dus daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken. Maar ik wil haar eigenlijk gewoon zien nu, haha. Hoe bedoel je ongeduldig ;-)

Pfff een paar weken terug was ik nog zo bang dat ik weer te vroeg zou bevallen en nu duurt het me allemaal veel te lang. Wat kan n mens toch raar denken, haha.

Nou, ben benieuwd wie van ons de volgende is die bevallen is. Succes meiden!
 
Toch mooi die verschillende ervaringen lijkt mij. Alhoewel het wachten nu minder prettig is uiteraard. Wie weet wat de kleine meid komende dagen voor je in petto heeft. Voor je het weet heb je haar in je armen, hoe gaaf is dat!!

Ik ben ook zoooo nieuwsgierig naar hoe de kleine man eruit ziet, ruikt, voelt etc... Maar verder ben ik niet ongeduldig hoor.... ;-)

We houden samen nog lekker vol tot het zover is. Ben ook benieuwd wie de volgende is van ons.

Ik zo weer naar zkh voor inwendig onderzoek van de gyn. Eens kijken hoe het ervoor staat. Spannend!!
 
Jammer dat het vals alarm was!
Ik hoop wel voor je dat de rugweeën je deze keer bespaard blijven, die zijn zo moeilijk op te vangen!
Maar ze is lekker aanwezig, en dat maakt wel weer wat goed toch?! Hier ook een druk meisje, merk wel dat het erg krap wordt zo met z'n tweetjes in mijn lijf! Dan steekt er weer een knie uit, dan weer een paar voetjes, en het voelt zo strak... hihihi heb soms hele rare punten op de zijkant van mijn buik!

En inderdaad..... eerst ben je bang voor vroeggeboorte en nu duurt het zo lang, hier precies hetzelfde, en ook nog maximaal 4 weken te gaan (vandaag 38 weken precies) Ik krijg ook zoveel berichtjes met de vraag of er al iets aan het gebeuren is, maar nog niet! Ik ben zelf ook zo benieuwd en een beetje ongeduldig naar de ontmoeting met ons meisje, die goedbedoelde berichtjes zijn voor mij een bevestiging van dat het te lang duurt! Maar wie weet lukt & helpt het strippen morgen.... (fingers crossed)

Ben ook heeeeeel benieuwd wie hier de volgende is!
 
Jammer dat het niet doorzet... Nog ff volhouden dus... Pfff wachten duurt veel te lang....
 
Bedankt voor jullie reacties, ja, wachten duurt altijd (te) lang ;-)

Vanmorgen had ik lekker een ochtendje alleen, zoonlief naar school en dochterlief naar de peuterspeelzaal. Dus nadat ik de boodschappen binnen had, heb ik me maar bezig gehouden met het maken van een deel van de traktaties voor de kids... Tja, je moet wat hè?!

En dan te bedenken dat ik, toen ik zwanger was van m'n dochter, tussen de weeën door met de traktatie bezig was... Dit is op zich toch beter ;-)
 
Balen zeg dat het niet doorzet.. ik kan me voorstellen dat je bij 2 vroege, heel naief denkt dat je weer vroeg bent ;-)
Hier ook erg ongeduldig inmiddels..
Jezelf bezig houden is idd belangrijk.. anders kruipt de tijd. Ik heb daar zelf eerlijk gezegd niet zo last van.. de dagen vliegen om.. En helemaal klaar voor ukkie!
Good Luck he.. die 4 weken zijn ook zo voorbij!
 
Terug
Bovenaan