Nog steeds hoge bloeddruk.

Voor mijn zwangerschap had ik een bloeddruk van 120/65
Heb zwangerschapsvergiftiging gehad en has toen een bloeddruk van 160/110

Maar heb vanavond op mijn werk (zit in de zorg) mijn bloeddruk laten meten, en hij was 160/90
Das toch nog veel te hoog??
Wie hebben er meer een hoge bloeddruk??

En ik had een pols van 90!!!! pffff wat gaat me hard dan te keer zeg.

Ben ik de enige?? En moet ik me orgen gaan maken??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Hoi
Dat is inderdaad wel hoog! Als het kan zou ik het nog een keer controleren en als het nog zo hoog is, zou ik het maar even aan de dokter vragen. Mijn zusje is doktersassistente ik zal het haar wel vragen!!
Liefs Esther

Hoi
Ik zal het voor de zekerheid nog een keer checken! Maar als het nog zo hoog is... tja dan kan je wel even aan de dokter vragen toch? Ik zal het morgen wel even aan mijn zusje vragen, zij is namelijk doktersassistente en zij moet ook bloeddruk meten van patienten.
Liefs Esther

Hallo

Ook ik had in mijn zwangerschap een veel te hoge bloeddruk.
Aan het eind is dit gekomen. Mijn zoontje is met 37 weken dmv ks geboren.
Er was geen oorzaak voor het was nl geen zwangerschapsvergiftiging.
Op dat moment reageerde mijn lichaam op geen elk medicijn, mijn bloeddruk was 160/130 op het laatst.
Dit kon zo niet langer.
Maar ook toen mijn zoontje geboren werd bleef de bloeddruk te hoog.
Nu loop ik in het zh, zoontje is 7 maanden, en is mijn bloeddruk stabiel maar wel met medicatie nl adalat.
Hij is nu 130/90.
Ze laten het eerst zo en kijken wat de medicijnen gaan doen. De artsen vonden deze waarden niet zorgelijk meer en soms hoort het ook gewoon bij je.
Maar ik zou als ik jou was even langs de ha gaan .
Oh ja heel vervelend als je zelf ook nog in de zorg werkt en wat verstand ervan hebt.Ik werk ook in de zorg namelijk.  Groetjes Judith.

Nou ik heb net me HA gebeld, en ze vond het idd wel erg hoog.
Moet zo heen, en dan wil ze me bloeddruk zelf meten.

Weet je wat zo raar is, altijd als ze me bloeddruk willen gaan meten krijg ik het spaans benauwd van binnen gaat me hart te keer, ik maak me dan heel druk.
Ik weet dit zit tussen me oren.
Maar dit is gekomen sinds ze telkens mijn bloeddruk meten tijdens mijn zwangerschapsvergiftiging.
Na mijn zwangerschap hen ik ook hyperventilatie bij gekregen, daar voor had ik het nooit.

Echt dat gevoel dat je denkt: ik val nu ter plekke dood neer, dat is zo eng!!!!

Maar jah ik hoop dat ze er wat aan gaan doen, ik weet niet wat ze er aan kunnen doen??
Dat ik rust moet houden hihihihi. Zou wel lekker zijn heb ik alle tijd voor Joëlla.

Ik laat het julie weten.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad en nu ( na 7 maanden) nog steeds een te hoge bloeddruk. De laatste keer bij de huisarts was mijn onderdruk ook nog 105. Nu heb ik medicijnen gekregen voor een te hoge bloeddruk en moet 1x in de zoveel tijd bloed laten prikken en naar een preventiearts. Ook was mijn cholestrol te hoog. Ik moet nu eigenlijk weer voor controle, maar ik vergeet steeds de medicijnen in te nemen en vind het ook lastig moet ik weer een afspraak maken en bloed laten prikken, en dus weer oppas zoeken voor die kleine. Volgens mij gaat een hoge bloeddruk ook niet zomaar weer over, moet je de rest van je leven medicijnen slikken.

Terug
Bovenaan