nog steeds hoog

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

voor een aantal dagen terug heb ik een berichtje achtergelaten i.v.m hoge temp. Nog steeds is mijn temp. hoger dan normaal, 37,1 37,3. dit heb ik nu al vanaf 6 februari. Ik vind het heel erg spannend worden nu. Als ik zo de berichtjes na pluis dan wordt je best wel een beetje depri want het zijn allemaal rode duivels die komen opzetten op die van visje en ra na dan.
Ik hoop dat het deze keer toch raak is.

veel succes allemaal
Liefs Jessica

durf het bijna niet te zeggen maar ik heb al een zoontje van 3 jaar .ben anderhalf jaar geleden met de pil gestoptvoor een broertje of zusje, maar ik nog steeds niet zwanger terwijl ik van mijn zoontje na 2 mnd zwanger was!nu is hij met een kijzersnede geboren en spookt er steeds door mijn hooft dat het daardoor komt.heeft iemand daar iets over gehoord?of dat kan?thanks....

Hoi Jessica,

Ik zal voor je duimen dat het raak is bij jullie. Klinkt wel hoopvol, die hoge temp !! Hou je ons op de hoogte ???

Groetjes Biaggi

hoi sorry ik heb niet alles meekregen.. maar ben je overtijd of ben je nog op de rode duivels aan wachtte ? ik doe nog niet temperaturen omdat dit rondde 1 is maar mijn temp was vanmorgen ook 37,5 mijn nod is 21 feb ... gaf me wel een beetje hoop vanmorgen

ff een vervolg op mijn vorige reactie ik hadt dus vanmorgen zomaar ff getemp. eigelijk hadt ik de moedt al opgegeven omdat ik direkt na de eisprong pijn in mijn onderrug kreeg ( menstruatiepijn.) maar nu heb ik een raar gevoel in de buik , pijn aan mijn borsten vooral de tepels ( alsof ik het koud heb) dit heb ik normaal niet ook heb ik afentoe steken bij mijn vagina.. >>> en de hele dag vreetbuien

Terug
Bovenaan