Nog steeds in een stuit.

Ikben vandaag weer bij de vk geweest en onze kleine man ligt nog steeds in een stuit.
Nu willen ze hem vandaag eigenlijk gaan draaien maar, ik heb vandaag een gesprek gehhad met het ziekenhuis en die raden een versie niet aan.
Dit i.v.m het gewicht van de kleine (9 a 10pond)
Ik 3 hernia's, zware bekkeninst. de ruimte in mijn buik en de manier van de stuit. Dus ik ga straks wel naar de Gyn alleen niet voor een versie maar waarschijnlijk voor meer uitleg voor een geplande KS.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan en wat deze gyn zegt ik denk wel dat het mij een hoop rust gaat geven als ik weet dat het ks gaat worden.
want ik zie het draaien zo niet zitten.
Wordt vervolgt.....

Gr Lique
 
Oh balen zeg maar met deze dingen zou ik ook echt niet willen draaien pfff.
Een geplande ks zal je denk ik wel rust geven of zie je daar erg tegen op?
 
ik kom van maart-forum
het kan best meevallen hoor een 10 ponder. ik spreek uit ervaring. mijn jongste zoon was 10 pond.vlotte bevalling alleen op het laatste probleempjes door brede schouders toen op handen en voeten bevallen. maar tot mijn grote verbazing. geen scheurtje!! helemaal gaaf.. het scheelt ook of je groot geschapen bent vind ik.. klinkt misschien raar hoor.. maar bij mij lag tie wel goed.. maar om deze dingen te voorkomen enz zou ik misschien ook voor een ks gaan.. succes!
 
Wat balen zeg! Als ik het zo hoor zou ik ook voor een ks gaan,op al die complicaties zit je ook niet te wachten!
En rust in je hoofd is ook heel belangrijk...
 
Terug
Bovenaan