Nog steeds in het sprongetje....en allemaal gefeliciteerd!

A

Anoniem

Guest
Zowwww, daar was ik ook weer eens!
Ik heb een tijdje alleen maar even meegelezen, wan t ik raak al mijn energie kwijt aan onze kleine mopperkont..... Het sprongetje mag van mij nu wel stoppen. Echt, ik ga van de ene verkoudheid naar de andere, en van de ene keelontsteking, naar de volgende blaasontsteking.....ben zo moe!!! Gelukkig gaat het nu 's ochtends wel wat beter. Stef speelt weer gewoon even lief alleen in de box.... Maar de rest van de dag...voer ik vaak zo'n strijd! Ik hoop echt dattie er snel uitkomt.... Iemand misschien nog tips of woorden om me op te beuren???

En dan.... Ik heb dus ook al die dagen niemand gefeliciteerd....schaamschaam
Dus bij deze:

Liefs Annet

Tips niet helaas. Woorden om je op te beuren? Altijd.

Je hebt een fantastisch ventje wat ongelovlijk veel geleerd heeft het eerst jaar. Van een hulpeloos wezentje heb je nu een kereltje dat lacht als ie je ziet en waar maar een ding belangrijk voor is: Jij! iets mooiers bestaat er toch niet?

En ooit komt er een dag dat je kleine kan vertellen wat er aan de hand is dat maakt de wereld al weer een stuk makkelijker!

Hopelijk werkt het een beetje: Ik zal in elk geval ook wat vrolijke gedachtes jouw kant op sturen!

Annemieke

oh wat een herkenbaar verhaal
ik ben niet ziek ofzo, maar de verhalen wat je vertelt over stef
pffffffffff ik heb  t ook met annique
ik wordt af en toe niet goed van haar, jengel de jengel en dan natuurlijk ook nog ff jengelen, en voor de verandering maar es jengelen.
pff is dat een sprong??
nou hopelijk is ze daar idd snel uit..
jij sterkte ermee he?
rustig aan!
liefs sandra en annique

Hoi Annet,

Ik weet niet of het helpt: maar het is "maar" een fase! Het gaat allemaal weer voorbij, ookal kun je je dat nu even niet voorstellen misschien.
Ga op een lekkere dag als vandaag eens eendjes voeren, een beetje afleiding voor jezelf en voor Stef!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan