Nog steeds in het ziekenhuis

Hai meiden

Zoals jullie lezen zijn Roan en ik nog steeds in het ziekenhuis. De operatie is goed geslaagd alleen moet hij langer blijven dan wij hadden begrepen. Er moeten 3 slangetjes verwijders worden en wij hadden begrepen dat deze op 1 dag eruit worden gehaald. Maar het is helaas 1 per dag dus dat is 2 dagen extra. Toen kreeg hij ook nog koorts en hij moet 24 uur koortsvrij zijn om een slangetje eruit te halen. Dus weer een dag extra. Hij heeft nu weer koorts 38,0 en ik wacht ff af voordat ik dit ga zeggen. Hij was nl erg moe. Als hij nu straks na het slapen weer is gezakt ga ik nog ff heel sterk nadenken wat ik ga doen.
Vertellen of niet?.

Dames duim voor me ik ben het na 11 dagen spuugzat hier. Ik kan bijna niet van de kamer omdat meneer uit zijn bedje kan klimmen.

Liefs Frida

Hoi Frida,
pff, dat is een tegenvaller dan he... Kan me voorstellen dat je het hebt gehad en lekker naar huis wil met Roan.
Ik vind het lastig om te zeggen of je dat van de koorts moet vertellen of niet. Dat is echt jouw keuze.
Zelf zou ik geen enkel "risico" willen nemen. Maar ja, jij bent bij je kind..Je ziet hem en jij kent hem het best.
Hopelijk kunnen jullie snel naar huis!

Meis wat zal jij moe zijn. Kan me voorstellen dat je het beu bent! Eén geluk, het is totaal geen lekker weer, dus daar mis je niks aan hihi (ik probeer je op te beuren)
Ik kan je ook niks aanraden. Jij kent je kindje het beste, en 38gr is verhoging geen koorts. Ik wens je heeeeel veel sterkte, nog even volhouden!

Liefs

Pfffff.... jeetje meid ik kan me voorstellen dat je het daar spuugzat bent! Heel veel sterkte!!! Om het weer hoef je inderdaad niet te treuren ;o)
Wat betreft die verhoging, dat is inderdaad nog geen koorts!

Succes! Liefs Trudi

hoi meiden
na een slaapje van 2 uur en een paracetamol die uitgewerkt was, had roan een temp. van 37.6. mijn gevoel was dus juist. ik dacht nl dat als het een infectie oid is dan zet de koorts door helemaal als de pcmol is uitgewerkt. roan heeft vandaag voor het eerst sinds 9 dagen weer gelopen en heeft denk ik iets teveel geeist. ff kijken wat het morgen doet.

welterusten
liefs frida

Terug
Bovenaan