Nog steeds is mijn kleine man ziek....

A

Anoniem

Guest
al sinds zondagavond. hij blijft maar koorts houden (over de veertig graden) en ik ben al bij de huisarts geweest afgelopen dinsdag. Woensdagavond werd hij suf en ben ik bij de hap geweest. Zometeen ga ik weer naar de huisarts. Hij is echt zo sneu. Steeds maar huilen, hangen en overstrekken. Verder heeft hij opgezette amandelen en klinkt zijn geluid anders. Hij wil ook minder drinken en dat vind ik echt geen goed teken, daarom maar weer een afspraak gemaakt. Vinden ze gelukkig alleen maar logisch bij de arts, maar ik zit er wel ff doorheen. Kan wel huilen. Het is zo rot als je kind zo beroerd is.

Groetjes van een verdrietige Marloes

Lieve Marloes,
Wat onzettend naar voor jullie.
Ik hoop dat het jochie snel weer opknapt!
Heeeeeeel veel beterschap!
Hou je haaks!
LIefs,
Laura

Heel veel beterschap voor kleine Stijn.

Is echt zo sneu als die kleintjes ziek zijn. Mijn dochter is ook weer zo verkouden en slaapt daardoor heel slecht, maar gelukkig nog geen koorts.
Nou veel sterkte en hou ons op de hoogte.

Groetjes van Sonja.

Hoi dames,

de huisarts heeft Stijn helemaal nagekeken. hij is gewoon ontzettend verkouden en zijn amandelen proberen dat op te vangen en zijn daarom zo opgezet. We stoppen nu met het geven van paracetamol in de hoop dat de koorts hem beter maakt. koorts is nl een manier vna het lichaam om bacteriën aan te vallen.

Het overstrekken wat hij doet in combinatie met harde buiken is omdat hij zo boos is dat hij niet lekker is. De arme man. Het is ook een klein driftkoppie dus dat verbaasd me (achteraf)eigenlijk niet.

We gaan hem nu een half uur voor elke voeding zoutoplossing geven (dat deed ik nu drie keer per dag), waar hij ws niet blij mee zal zijn, maar dan is zijn neus in elk geval vrij als hij een voeding krijgt.

Verder moet alles gewoon slijten. Ik hoop het echt , want dit kost echt onze nachtrust. Slaap gemiddeld vier uur per nacht en heb wallen tot mijn kniën zo ongeveer....

Helaas geen pasklare oplossing in de vorm van een wondermiddel waarmee hij weer door het leven heen stuitert. We wachten het maar weer af!!!

Groetjes van Marloes

Hoi marloes,

Heel vervelend voor jullie dat Stijn zo ziek is.
Hopenlijk knapt hij nu spoedig op, zodat jullie weer vrolijk door het leven kunnen.

Liefs Saskia

hoi hoi

tjee erg vervelend zeg

ik hoop dat het snelbeter gaat en hij snel en goed opknapt

zielig he als ze zo ziek zijn en vooral als het zo lang duurt bah

BETERSCHAP

groetjes moekje en Ryan

He Marloes

Wat vervelend zeg!!!Is erg sneu om je kindje zo te zien, kan ik me helemaal voorstellen.

Heel veel beterschap met de kleine Stijn!!

Gr Naomi

Hallo allemaal,

vanmiddag heeft Stijn drie! uur achter elkaar geslapen en is koortsvrij en vrolijk wakker geworden. Zojuist heeft hij zelfs een banantje tot de laatste kruimel opgepeuzeld. En hij heeft heerlijk in de box zitten spelen. Snap er niets meer van maar we zijn er wel blij mee. hij is nog wel wat kortaangedaan maar dat vind ik logisch. O ja en hij is schor.

Groetjes van een opgeluchte Marloes

Terug
Bovenaan