nog steeds... jullie ook??

Jullie zullen wel denken wat is dat nu voor een titel? Tuurlijk ben ik nog zwanger, duuh!!

Maarre... ik bedoel daarmee, ik vind het regelmatig nog maar moeilijk te geloven dat er werkelijk een kindje in mij groeit. Al heb ik al 2 echo's gehad en het kindje duidelijk gezien, en heb ik 5 foto's van hem/haar, toch vraag ik me soms af waarom ik nou niet ongesteld wordt!! Het groeien is btw begonnen maar nog niet echt uit mijn kleren groeien, zeg maar.

Liefs

Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, hoor. Ik heb ook echt geen kwaaltjes, behalve dat mijn broeksknoop niet meer dicht gaat. Dat is het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben.

Hier toch ook al twee keer een echo gehad, morgen weer!!, en al twee keer het hartje horen kloppen. Het is dus wel helemaal echt!

Het schilt misschien dat ik al 3 kids heb en dat ik ontzettend veel last heb van zwangerschapskwaaltjes (waar zijn we aan begonnen), maar ik voel me dus echt op en top zwanger. Ik heb ook al echt een bolle buik en kan er dus al heerlijk mee showen. Ben alleen opzoek naar leuke zwangerschapsjurken, maar kan nergens leuke vinden....bah....frustrerend of misschien ook de zwangerschapshormonen ;-)

Ook hier nog steeds een beetje een onwerkelijk gevoel.
Het is ons derde kindje maar voel me eigenlijk helemaal niet zwanger!
Ben blij als ik maandag het hartje hoor kloppen.
Ben wel iets vermoeider maar verder geen kwaaltjes!
Begin al wel te groeien, krijg mijn broeken niet meer dicht en heb een grotere bh's moeten kopen.
Toch blijft dat zwangere gevoel weg!
Ach zal vanzelf wel komen denk ik!

Liefs

Het blijft onwerkelijk, ook als je straks met een dikke buik loopt. wat mij er op dit moment vooral aan herinnert is het misselijk zijn en pijnlijke borsten... mijn zwangerschapskleren passen al mooi. dus jah ik groei ook aardig....

weet je, toen mijn zoontje net geboren was heb ik maanden lang in dat bedje gekeken en gedacht onvoorstelbaar, jij bent van mij...... en nu hij is nu 1 jaar en 8 maanden denk ik dat nog wel eens...

het blijft onwerkelijk,

Terug
Bovenaan