Nog steeds krampen maar nu in mijn rug

A

Anoniem

Guest
Haai allemaal en Lelie

Had ik gister ontzettend last van ongipijn. Vandaag zijn mijn krampen al een stuk minder, maar heb nu last van lage rugpijn. Nog steeds geen duiveltje gezien. Lelie jij schreef dat je temperatuur ook hoger was. Ik houd zelf mijn temperatuur nog niet zolang bij en kan er eigenlijk weinig wijs uit. Misschien dat jullie me kunnen helpen:
19/1 35.6
20/1 35.6
21/1 35.8
22/1 36.5 [positieve ov. test]
23/1 35.9
24/1 35.8
25/1 36.6
26/1 36.2
27/1 36.6
28/1 36.4
29/1 36.4
30/1 36.5
31/1 36.5
1/2 36.7
Temperatuur is idd wel hoger dan een paar dagen voor het ovuleren.
Ben echt benieuwd. Lees overal zeer uiteenlopende ervaringen. De ene is zwanger en heeft echt nog 4-5 weken last van ongipijn. Terwijl de ander idd gewoon de reddevils op bezoek krijgt.
Er zit niks anders op dan afwachten. Hebben jullie dat ook, dat je je echt enorm bewust bent van wat je lichaam doet en wat je voelt?

Liefs Tamara

Hey Tamara,
Duimen maar,zou ik zo zeggen. Wat ik uit eigen ervaring kan zeggen, is dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook ongipijn had.Dit zelfs na een positieve bloedtest. Mijn dochtertje is ondertussen 18 maanden. Het kan dus altijd. Wij gaan ondertussen voor nummer 2. En ook ik denk steeds van alles te voelen, maar tot nu toe helaas. Hopen dat jullie snel een positief resultaat hebben. Ik duim alvast. Groetjes Nadia

Aan het temp-lijstje te zien klopt de test wel en zal jouw eisprong 23 of 24/1 zijn geweest. De temperatuur is wel aan de lage kant, ik weet niet of je rectaal temperatuurt? Dat is namelijk wel het beste om inzicht te krijgen in je cyclus. Veel sukses in elk geval en hoplijk blijven de duivels weg.

Hoi Tamara,

Ook bij mij zijn er nog geen tekenen van de rode duivels. Mijn temp. is nu nog steeds rond de 36.9, dus ik ben benieuwd. Gisteren dacht ik echt dat in ongie zou worden, maar de buikpijn trekt elke keer weg. Heel raar, maar ik reken er maar op dat ik ongie ga worden anders wordt het zo'n grote teleurstelling.

Wanneer is jou NOD?? De mijne is als het goed is a.s vrijdag of zaterdag!!

Hoe voel je je nu??

Liefs
Lelie

Terug
Bovenaan