Nog steeds krampen

Hoi meiden,

Even een vraagje: Is het normaal dat het nu, de 3e dag nog steeds bezig is, de miskraam? ik had dus sinds vrijdag bruin bloedverlies en maandagmorgen begonnen de krampen en het echte bloed/stolsel/slierten-verlies.... Dat werd iedere keer 's avonds minder en als ik dan 's ochtends opstond (net als vanmorgen ook weer) begon het weer een volle hevigheid. Ik heb nog steeds niks gezien wat lijkt op een vruchtje....ik weet ook niet of je dat herkent als het nog maar een week of 6 oud was... Reageer alsjeblieft, want ik word hier heel erg onzeker van!

Liefs, Anke

Hoi Anke,

Een miskraam kan (helaas)wel langer dan 3 dagen duren.
Heb je al een afspraak gemaakt bij de echoscopiste? Dan kun je namelijk zien of het vruchtje er nog zit of niet. Ik herkende ook geen vruchtje tijdens mijn miskraam, alles was stolsel en bloed maar toen ik een echo liet maken zat er alleen een vruchtzakje. Blijkbaar had het dus wel al losgelaten. Bij mij ging het mis met zeven weken. Misschien is het voor je gemoedsrust beter om vast een afspraak te maken. Sterkte ermee!
Liefs Anna

hoi, ik denk ook dat, zolang je nog die krampen hebt er nog wat zit, dat was bij mij ook nl. Je baarmoeder is dan bezig om het eruit te werken omdat het "er niet hoort". Laat maar even kijken hoor, bij mij zag de vlk niets maar bij de gyn bleek dat het vruchtzakje er nog zat. Nadat die verwijderd was heb ik ook nog wel een paar dagen last van mijn rug gehad.

Heel veel sterkte!

LIefs Po

Hallo Anke,

Het kan heel goed nog steeds bezig zijn.
Ik heb 2 miskramen gehad die erg verschillned waren.
Maar als je echt krampen krijgt/hebt zit het er denk ik aan te komen.
Het vruchtzakje zag ik wel duidelijk.
Het is een met vocht gevuld zakje.
Maar je kan het ook heel goed met een stolsel verwarren.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen met deze verdrietig gebeurtenis.

Groeten, Monique2

Hoi, ben net terug van het ziekenhuis. Ik had gebeld en mocht meteen komen voor een echo. De gyn zag nog wel het een en ander aan prut op mijn baarmoederwand, dus dat moet er nog allemaal uit komen. Het vruchtzakje was niet meer te zien dus ws is dat al weg. Hij geeft me nog tot maandag de tijd om mijn lichaam zelf het karwei te laten doen en anders kijken ze maandag nog een keer met een echo en dan beoordelen ze of een curettage nog nodig is. Al met al ben ik wel opgelucht en we zien het weer wel verder. Ik heb mijn werk gebeld en ik blijf voorlopig nog wel even thuis. Daar deden ze helemaal niet moeilijk om. Ik heb eigenlijk volgende week vakantie, maar als ik nog steeds 'ziek' ben dan krijg ik die uren terug...fijn om te weten. Nou, in ieder geval bedankt voor jullie berichtjes en fijn om lekker mijn hart te kunnen luchten hier!

Liefs, Anke

Hé Anke,

Ik hoop dat alles wat er nog zit vanzelf komt en dat je geen curettage nodig zult hebben. Blijf maar lekker een weekje thuis, dan kan je een beetje bijkomen.
Fijn dat ze er op je werk geen moeilijkheden over maken!
Hou je taai meissie,

Liefs,
Marjon

Terug
Bovenaan