Nog steeds kruik?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames!

Gebruiken jullie nog steeds een kruik voor jullie kleintje?

Ik warm het bedje voor, en laat hem er in de nacht in liggen, is dit nog wel nodig?

Ik durf het kruikje er niet uit te halen, want hij slaapt nu zo lekkker door.

xxx Miranda

Wij hebben alleen de eerst 2 weken een kruikje gebruikt. Lynn heeft het snel warm, dus een kruikje is niet meer nodig.

Groetjes,
Nelly

Hoi Miranda,

Leonie kon zich vanaf de eerste dag al goed warmhouden en heeft dus geen kruik in bed gehad. Wel een paar keer om voor te verwarmen (alleen de eerste nacht thuis en als het heel koud is). Verder gebruik ik de kruik voor in de auto, eerst in de wagen (dan komt ze vanuit de maxicosi in een lekker warme wagen) en daarna laat ik hem in de maxicosi in de auto liggen zodat ze daarna in een iets warme maxicosi komt (anders is ie steenkoud met dit weer). Misschien niet nodig maar meer voor mijn eigen gevoel.

Groetjes Belle

Wij gebruiken ook al zeker 6 weken geen kruik meer. Maar Navara's kamertje is ook wel de warmste in het huis. We moeten (zelfs met dit weer) moeite doen om de temperatuur onder de 18 graden te houden.
In de wagen zou het misschien wel lekker zijn, maar Navara heeft tot nu toe alleen geprotesteerd als ze het te warm heeft dus.....

xxx Petra

Ik gebruik voor Nik een hittepit om het bed voor te verwarmen. Nik vind een kruik nl te heet, dat schreeuwd hij moord en brand. Als ik hem in bed leg verhuist de hittepit naar het voeteneind. Slaapt ie heerlijk.

Wij hebben alleen de eerste 10 dagen een kruik gebruikt en vanaf het moment dat zij zich goed op temperatuur kan houden niet meer.
Nu slaapt tessa ook in een purflo slaapzak, dus dan kan je sowieso in 't ledikantje geen kruik gebruiken. Ik hang de slaapzak wel eens over de verwarming, maar ook niet altijd ... want die staat ook niet altijd aan ....
Tess piept bijna nooit... dus ze zal 't allemaal wel prima vinden.

Liefs,
Anne

ik gebruik de kruik nog steeds voor Senna en dan puur om het bed voor te verwarmen, als ik haar anders in bed leg is ze meteen wakker namelijk.
nu slaapt ze zo lekker verder!
ze houdt zich al sinds de 2e dag goed warm maar ik doe het puur om voor te verwarmen.

Liefs Jenny (senna 13-10-2008)

Ik gebruik heeeeel soms een kruik voor als het echt koud is in haar kamer. Manoe slaapt in de koudste kamer van het huis. Eigenlijk moet daar een grotere radiator geplaatst worden, het is soms 14 graden nu en dan is het nog niet eens heel koud geweest buiten.
Maar goed, ze slaapt er goed in. Soms leg ik dus tijdens de voeding van 23.00 uur een kruik in haar bedje zodat het niet afkoelt tijdens het voeden en ze na de voeding weer in een warm bedje kan liggen. Ik kan me zo goed voorstellen dat ze gewoon sneller in slaap valt in een warm bedje dan ik een koude. Ik laat de kruik niet in haar bedje liggen zodra ze er zelf weer in ligt, het is echt alleen maar voor tijdens de voeding.

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe)

Terug
Bovenaan