nog steeds last van mijn rug.

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden had ik het over rug pijn.
Daar heb ik nog steeds last van, zelfs zo erg dat ik niet goed kan functioneren op mijn werk (werk als inval in een instelling voor verstandelijk gehandicapten) ik kan niet elke groep meer draaien.
Ik baal hier ontzettend van, ik vind mijn werk erg leuk en de groepen die ik het leukst vind zijn te zwaar voor me. Ik kan mijn uren niet meer draaien en zit er over te denken om voor 50% in de ziekte wet te gaan, ben nog maar ik14 weken zwanger, maar het gaat echt niet meer.
Ik baal hier heel erg van.
Zo dat ben ik kwijt.

Groetjes kim

Hej kim,

Wat vervelend, zeker omdat je niet meer goed kan werken. Ben jes al bij fysio geweest? Had zelf bij de tweede ook last van mn rug, 1x osteopaat geweest en toen was ik ervan af. Sterkte ermee.

hoi kim

ik heb ook veel last van mijn bekken weet niet of het bij jou ook zo is? ik ben met 15 weken verplicht in de ziektewet gegaan voor 100% en zelfs dan gaat het nog niet lekker dus wat ik wil zeggen doe waar je lichaam om vraagt en misschien een fysio inschakelen dat helpt mij erg goed

ik werk trouwens in thuiszorg dus lichamelijk ook zwaar werk dus snap jou wel dat je niet alles kan meedraaien op je werk erg vervelend

succes en sterkte met je beslissing

veel liefs marijke (feb mama)

Hoi! Ik ben ook 14 weken. Als ik gewerkt heb of iets te druk ben geweest, bv met t huishouden, dan verga ik ook vd rugpijn. Bij mij zit t echt op mn stuitje! Waar zit t bij jou? Ik ben dan net een oud vrouwtje. Kan bijna niet opstaan, lopen en liggen. Een warme kruik helpt wel!
Sterkte!

Meiden doe rustig aan! Ik heb ook al rugklachten vanaf het begin.
Ben van het november forum. Ik ben nu 32 welen en zit inmiddels al 8 weken thuis ofzo. Kan niet meer werken door mijn rug. Maar ik kan ook niks thuis meer en mag ook niks meer. En dat omdat ik te lang door ben gelopen. Ik had eerder moeten stoppen met werken. Zelfs een rondje stad gaat niet meer. En zelfs met boodschappen doen kan ik niet meer mee.

Dus doe rustig aan ;) want zolang thuis zitten is echt niet leuk.

Hoi allemaal,

Ik heb de pijn waar mijn rug over gaat in mijn rechter bil,
Ik ga van de week maar eens naar de fysio en met mijn baas kletsen over de mogelijkheden.

Bedankt voor jullie adviezen.

Groetjes kim

Allemaal erg herkenbaar... Ben nu 18 weken zwanger en heb behoorlijk last van mijn bekken. Gelukkig een lieve vriend die me veel werk uit handen neemt thuis. Zo hoop ik nog een poos 32 uur te werken (kantoorbaan, ook niet ideaal voor je rug...) En voor m'n kleine kereltje te kunnen zorgen.

En dames, vergeet vooral niet dat t na de zwangerschap niet meteen voorbij is. Het heeft bij mij minimaal een half jaar geduurd voor de bekkenpijn helemaal weg was...
Jezelf rust gunnen is erg belangrijk...

goedenmorgen umbra.

dan heb je last van bekkeninstabiliteit, dat zet door via je bil naar je rug, even met je vk overhebben en dan naar de fysio. als je er te lang mee door blijft lopen kan je er ook na je zwangerschap last van houden.

liefs xxx

Terug
Bovenaan