nog steeds lekkende borsten

hoi allemaal,

ik ben op 18-09-2007 bevallen van onze prachtige dochter denise.
de eerste vier weken heb ik bv gegeven en daarna afgebouwd
nu "drup"ik na 3 weken dus nog steeds alle dagen nog.
heeft iemand hier ervaring mee of tips??
groetjes angela

Hoi,
mijn dochter is van 22-06 en ik geef nog steeds bv en heb af en toe nog last van lekkende borsten, vooral als ik weg ga en zij bij mijn moeder is en ik een voeding over moet slaan, dan staan mn borsten op knappen en gaan ze lekken. Ik doe dan van die pads in mn bh, zodat ik geen natte plekken op mn shirt krijg.
Die pads zitten in een doos en kun je kopen bij de Kruidvat. Ik had ook van die pads gekocht die je kunt wassen, maar die zie je zo zitten in je shirt dus dat vind ik niet mooi, dus die wasbare pads doe ik nu 's nachts in mn bh.
Succes,
groetjes van Sonja.

Hoi. Mijn zoontje is van 12 juli en die geef ik nog steeds volledige bv. De eerste 2 maanden heb ik ook van die compressen gedragen omdat ik toen ook regelmatig lekte. Ook 's nachts, dus moest ik 's nachts ook een bh dragen..
Nu hoef ik gelukkig overdag geen compressen meer in want je ziet ze idd best zitten in je shirt (zeker als je een wit shirt aan hebt..), en 's nachts lek ik heel soms als Jesse langer slaapt als normaal zeg maar..Dan sta ik ook echt op knappen. Verder gaat het hier heel goed..
Gr. Anne-Marie

Hoi Angela,

ik ben 15/8 bevallen en mijn borsten lekken nog steeds. Ik ben nu aan het afbouwen en nu wordt het wat minder. Maar de nachte lig ik nog steeds met handoeken in bed. Lilypads leken snachts te helpen, maar ze vielen er gewoon af omdat er zoveel melk uitkwam.

Het wil overigens niet zeggen dat je te veel melk hebt, het loopt er gewoon makkelijk uit...

Toen de nachtvoeding wegviel lag ik af en toe echt in het nat, toen ben ik 'snachts wat gaan kolven. Ook weer niet teveel want dat hield de productie in stand.

Dus eigenlijk heb ik geen oplossing. Ik gebruik de pads van AH huismerk, maar die van Natusan zijn ook fijn.

Hallo,

Ik ben inmideels helaas moeten stoppen met borstvoeding, maar toen ik nog wel BV gaf, duurde het erg lang voordat mijn borsten 'zindelijk' waren. Soms ging het een paar dagen goed en dan ineens liep ik weer met natte plekken in mijn shirts.
Volgens mijn lactatiekundige was daar niet zo veel aan te doen. Gewoon zoogcompressen gebruiken. Nu zien die er niet altijd even fraai uit, zeker onder een wat strakker shirtje. Er bestaan ook Lily Padz (even googlen voor hun site). Die kun je keer op keer gebruiken en die zie je bijna niet zitten. Misschien is dat iets voor je.

Groetjes, Karin

Ik kan me niet goed meer herinneren hoe lang het heeft geduurt... Ik denk een maand of 2, 3...  
Lotte is nu 6 maanden en ik draag ze alleen nog s' nachts, omdat ze dan langer slaapt. Bovendien slaap ik op m'n buik en daardoor  komt er al helemaal snel druk op te staan. Ik heb bij de voedingen soms wel dat mijn andere borst gaat lekker zodra ik de tsr krijg. Maar dat is echt de ene keer wel, andere keer niet...

Groetjes, Marisa

hoi,
zodra mijn zoontje iets doet waar ik van smelt, heb ik nog natte plekjes in mijn shirt.
terwijl ik nu al 8 weken geen borstvoeding meer geef.
groetjes marieke

Terug
Bovenaan