nog steeds misselijk wie nog meer

Wie is het nog steeds misselijk?
Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en de misselijkheid gaat nog niet weg pfff soms heb ik er wel ff genoeg van hoor.

Heb nu ook een vervelend gevoel in mijn buik geen pijn ofzo kan het niet zo goed verwoorden wat het is en steekjes in mijn zij voel echt dat er van alles aan de hand is daarbinnen kom maar op met die buik!!!!!
 
die steekjes zijn waarschijnlijk je banden die oprekken
wat vervelend dat je nog zo misselijk bent ik heb daar helemaal geen last van gehad dus kan daar niet over mee praten
 
@ Kimmie: Is heel lastig voor je snap ik best ik heb dr sinds een paar weken geen last meer van gelukkig maar het is ook niks als je dr wel last van hebt.
Ben gisteren bij de vk geweest en nog 3 weken dan krijgen we onze 20 weken echo ben echt benieuwd.

Sterkte meisje

X
 
Hoi hoi

Oh bijna de 20 weken echo spannend zeg.
Eind van de week mag ik bellen voor een afspraak blijven toch allemaal weer spannende dingen gebeuren in een zwangerschap kan niet wachten om mijn kleintje weer te zien en eindelijk eens te gaan voel daar kijk ik echt naar uit.

 
Hay meid,

Wel vreemde maag gehad maar nooit misselijk geweest gelukkig!

Lijkt me heel naar als je dat wel hebt en in jouw geval ook houdt....sterkte ermee xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
HIer nog een die nog steeds misselijk is. Ik ben sinds 3 dagen gestopt met Emesafene, medicijnen tegen misselijkheid, en net kwam mijn hele ontbijt eruit en ik voel me lamlendig. Even afwachen hoe ik deze dag door ga komen.....Ben trouwens 17 weken.
 
Ja, vreselijk he, die misselijkheid. Ik ben nu 18 weken zwanger van een tweeling en pas vorige week zijn de middagen ietsje beter. Emesafene deed voor mij niets. De ochtenden moet ik gewoon blijven liggen. Niks doen, anders ben ik kotsmisselijk. Ik hoef gelukkig niet over te geven, anders krijg ik problemen met al mijn medicijnen. Geen pretje, dis missleijkheid! Was in 12 weken ook al 9 kilo afgevallen en moest naar de dietiste, omdat ikzelf tekorten kreeg. Móest eten, veel vette, zoete dingen. Stond me heel erg tegen, maar inmiddels weer 3 kilo aangekomen. Eten is nog steeds 'moeten', maar ja, het is voor een goed doel. Gelukkig kan ik nue wel eten om me heen verdragen, maar dat is pas sinds kort. Hopelijk wordt het nog beter, zodat ik meer kan gaan doen en van de zwangerschap kan genieten...
 
Terug
Bovenaan