nog steeds misselijk

Hoi lieve mama's!!!
Allereerst complimenten voor ons gezellige maandje qua reacties op elkaar. Vind dat er leuk gereageerd wordt en dat we flink met elkaar meeleven... er zijn ook maanden bij die dat niet zo hebben... moest ik ff zeggen!!!

MamavanDochter; ik ben nu in de 18e week aangeland ook vandaag weer zo'n dag dat je me op kunt vegen. Misselijk en ook met regelmaat boven de pot... had nog verse kruiden in de koelkast staan en toen ik die opentrok voor de koffiemelk was het rennen geblazen... blehhhhhh.....dus ook gelijk de kruiden weggemikt... hun schuld! haha...

Bij de zwangerschap van Tom (onze boy) heb ik het met regelmaat tot de geboorte van Tom gehad.. dus vreemd is het niet... het ligt bij mij ook aan het warme weer en vermoeidheid... dan is het erger dan normaal....

maar goed, in januarie is het over.... haha...

xxx
sunny

Ja vind het ook gezellig!

Hier ook nog staan spugen gisteren, ben nu 20 weken en 2 dagen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Maar het is nu gelukkig al een stuk minder dan in het begin. Toen was het wel 4x per dag spugen. Nu 1x in de zoveel tijd. Maar soms wel erg misselijk gevoel.

Kan je wel een beetje tegen de warmte?? Ik heb er niet zoveel last van, behalve met fieten ofzo. Ik ga straks wel weer met ons kindje in het badje zitten. Morgen wordt het zelfs wel 35 graden!

Ja er word zeker iedere dag wel gereageerd, echt gezellig! Ik ben inmiddels 18 weken en ik het spugen is nu idd een stuk minder, alleen vandaag weer een lekker dagje! BLEGHH! Ik hing idd weer eens boven de pot, en dan ben je gelijk heel de dag brak! Maar zoals Sunny al zei: in januari is het over haha!

Morgen 35 graden hellup, we gaan een dagje naar de efteling!! LEKKER ZWETEN!!

Let goed op jezelf Janne!!! Veel water drinken en niet teveel in het felle zonlicht... is niet okay voor een zwangere.... met die warmte zullen de wachtrijen meevallen... ik moet er niet aan denken!!! haha... maar goed, zoals al eerder gezegd; ik kan niet zo goed tegen deze temperaturen... zit ook lekker binnen met de airco op 22 graden.. heerlijk koel hier... lig memories de tour d'amour te kijken en beetje stom te fantaseren hoe het nu met mijn oude vakantieliefde uit Kroatie gaat.....

liefs
sunny

Haha Sunny, lekker gedroomd hoe het met m gaat? Ach ja met zulk weer ben je eigenlijk gek dat je naar de efteling ( of waar dan ook) naar toe gaat, maar toch was het wel gezellig. We gaan altijd met de hele familie naar de efteling ooms tantes opa en oma neefjes nichtjes, broers en zussen + aanhang dus je moet dan gewoon een datum plannen en dan ook echt gewoon gaan. Het viel ontzettend mee, heb veel gedronken en af en toe even met mijn voetjes in het water haha dan koelen ze lekker af en zijn ze niet zo dik aan het eind van de dag, maar nu ben ik helemaal kapot! Echt gewoon helemaal gaar! Ga zo douchen en mijn bedje in! Zal weinig moeite hebben met slapen denk k!

Liefs Janne

Hoi Janne Love Senne en de rest natuurlijk!

Ach ja, ik vraag me wel vaker af hoe het met hem gaat hoor... was gewoon een lieve gozer... die ook graag naar Nederland voor me was terug gekomen (eigenlijk was ik zijn vakantieliefde in Nederland) maar ik was zoooo jong... moest dan ook trouwen voor zijn visum en zo... en dat zag ik op die leeftijd toen echt niet zitten; hoe lief hij ook voor me was.. maar afvragen hoe het met zo iemand gaat die toen een stukje van je hart veroverde... tja... dat blijft... je hoopt natuurlijk altijd dat het goed gaat.

Maar goed, ik ben blij dat het je zo goed af is gegaan in de Efteling... ik ben donderdagmiddag met onze boy lekker in bed gaan liggen en heb een paar uur geslapen; vond het echt niet te harden. Ik blijf gewoon misselijk; vandaag ook weer.. ach ja.. voor het goede doel denk ik dan maar weer... maar van die hernieuwde energie in het 2e trimester.. dat geloof ik niet meer... haha...

Goed ik ga nog een crackertje naar binnen zien te werken...

Liefs en tot schrijvens!!!!!
Sunny

Terug
Bovenaan