Nog steeds moe

Dag dames,

Ik ben morgen 16 weken zwanger en ben nog steeds moe. Hebben jullie daar ook last van? overal lees je dat je nu zo'n beetje moet 'bruisen van de energie" maar niets is bij mij minder waar. Ook heb ik superveel last van pukkeltjes.
Herkent iemand dit??? Verder kan ik wel genieten van de zwangerschap gelukkig, begin al een echt buikje te krijgen. mensen gaan het nu echt zien  krijgen jullie ook al veel reacties op je buik(je).

Groetjes Jen

Wat jammer dat je je nog steeds zo moe volet. Ik ben nu 13w3 dagen zwanger maar ik ben ook nog steeds moe. Ik hoop dat het snel voorbij gaat.

Wat leuk dat je al echt een buikje begint te zien. Heb je al wat zwangerschapskleding gekocht?

daaag!!

ik ben vandaag 16w en 1dag!! haha
maar ik ben ook nog steeds moe!! hoewel.. dan heel moe, en opeens is het weer over, en dan komt het dubbel weer terug!!
niks aan voor mn hubby maar ik lig vaak een x op de bank 'savonds!!

en die pukkeltjes heb ik ook!! gaat in september wel weer over hoop ik..
ik stoor me er niet echt aan..

kuss

Hoi dames,

dank jullie wel voor je reacties. Ik ben dus niet de enige. Die pukkeltjes zouden normaal niet zo erg zijn trouwens, maar het JEUKT, wordt er helemaal gek van. Ik heb deze ook vaak als ik last heb van mn voedselallergie. Maar hoe ik ook op mn eten let. Ze komen toch .

Ik zit trouwens al volop in de zwangerschapskleding. Ik pas echt niet meer in mn gewone broeken, mn buik zit echt in de weg. ben ook 5 kilo aangekomen zonder dat ik heel vreemd heb gegeten, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Dat werken we er wel weer af als de zwangerschap voorbij is.

Hebben jullie al zwangerschapskleding gekocht??

Kus Jen

hallooo!!

ik heb die pukkeltjes vooral op de rug, en af en toe iets in mn gezicht!
positiebroeken heb ik ook al haha... ik heb 1 spijkerbroek en 1 nette broek gekocht en mn schoonmoeder heeft een broek van mij vernaaid tot positiebroek!!
heeeerlijk... ik kan ook nog wel gewone broeken aan maar die moeten dan heel laag zitten! enne wat nog meer.. ohja ik kan mn truien en alles nog wel gewoon aan! nog wel...
ik denk dat ik 1 kilo ben aangekomen... maar ik ben toen ik 5wken zwanger was ook ziek geweest... en toen ben ik afgevallen hahha!
dus ik ben of 1 of 3 kilo aangekomen!!

kuss

Dat moe zijn gaat echt wel een keertje over hoor. Bij de een wat sneller als bij de ander. Rust lekker uit, nu kan het nog.

Als je er veel last heb van die pukkeltjes zou ik even langs de huisarts gaan. Er is vast wel iets tegen de jeuk.

Ja positiekleding heb ik al lang aan. Kon met 9 weken echt mijn oude broeken niet meer dicht.
Bij de Kidsfactory in Amsterdam hebben ze erg leuke dingen. Kost wel iets meer maar voorlopig draag je het nog wel (ook na je zwangerschap).
Bij mijn vorige had ik veel bij H&M maar na 3x wassen is daar de vorm eruit en dat is ook zonde voor je geld.

Hoi allemaal,

Je kan hele leuke zwangerschapskleding kopen gelukkig. Heb al een paar broeken en wat blousjes gekocht. alles wat rekte past gewoon nog dus shirts heb ik nog genoeg. Er zit hier in almere een superleuke positiemode outlet.
Er zit bij ons ook een future maman, maar daar verkopen ze alleen dingen in hele kleine maten en dingen die alleen bij slanke vrouwen staan. Ik heb zelf een maat L dus dat paste niet helemaal bij me.
Bij mij zitten de pukkeltjes ook voornamelijk op mn rug, als ik naar de dokter ga geeft hij me vast weer hormoon zalf en daarwordt ik zo'n beetje doorzichtig van is ook niet alles, dus ik wacht het rustig af. misschien weer wat vaker naar de sauna. dat helpt altijd goed.

Groetjes Jen

Ik ben inderdaad ook wisselend moe, de ene dag ben ik geen stuiver waard en lig ik het liefst de hele dag op de bank en de volgende dag ben ik springlevend.
Zwangerschapsbroeken heb ik er twee van, twee jeans, heerlijk gewoon in plaats van de knellende "normale" broeken.
Nu alleen voor mijn werk nog, daar moet ik zwangerschapsbroeken voor binnen krijgen.
Ik draag namelijk een uniform voor mijn werk, dus die moesten apart besteld worden.

Alice

Terug
Bovenaan