nog steeds niet ingedaald

hallo dames ik ben nu 38weken en bijna 6 dagen morgen ...maar de baby is nog steeds niet ingedaald..is dat een teken dat ik misschien doorloop tot 42weken of niet..de baby is nog flink   aan het bewegen en dat begint nu behoorlijk pijn te doen...waarschijnlijk omdat het weinig ruimte heeft denk ik dan...maar ik heb nog steeds geen greintje pijn of iets..en dit is me 2e kindje............en hoort chagerijnigheid er ook bij???????????
Nou dit was me klaagvraag verhaal
liefs sandra 38weken en 5dagen..

Hoi!

Onze kleine is ook niet ingedaald. Ben nu 37w6d. Een 2e hoeft niet per se in te dalen. Bij ons daalde de 1e ook pas tijdens de bevalling in, dus dat zal deze kleine ook wel doen. Niets om je zorgen over te maken hoor!

Groetjes,
Nelly.

Hey,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar de tweede bij mij was met 40 weken nog niet ingedaald. Ik ben nu 35 weken en bij deze spruit zijn er voor als nog ook geen tekenen voor. Maakt dat bij mij ook niet uit, want het wordt toch een keizersnee.

Claudia

Hoi

dat de kleine nog niet is ingedaald zegt niet dat je over de 40 weken heen gaat hoor!
die kans is er natuurlijk altijd maar dat heeft niets met het indalen te maken!
mijn vriendin is 11 weken geleden bevallen en haar zoontje is pas ingedaald tijdens de bevalling! (39 weken)
en dit was haar 1e kindje!
al met al is niet ieder kindje van plan in te dalen! hihi sommigen zijn wat eigenwijzer!
maar uiteindelijk komt dat wel goed hoor!
die van ons zaten allemaal al ingedaald rond de 34 weken en werden dan ook geboren met een plat neusje! hihi ben erg benieuwd of deze ook weer een plat neusje heeft!
ze zat ook al vanaf 34 weken ingedaald dus die kans is zeer groot! gelukkig trekt dat bij naar een paar dagen!

veel succes en hoop dat je snel bevalt! (by the way, dat chagarijnig zijn komt vast omdat je niet meer kan wachten!!!)

liefs Jenny (38wk en 1 dag)

Hoi

Met 36 weken was die van mij ook niet ingedaald, nu is hij binnen 2 weken wel ingedaald.
Dat kan ineens snel gaan hoor.

Je moet alleen even opletten, dat als je vruchtwater breekt en hij is nog niet ingedaald, moet je op bed gaan liggen, want anders bestaat er een kans dat de navelstreng   naar beneden kan vallen.

Maar je hoort ook veel dat de kleine pas bij de bavalling gaat indalen.

xxx miranda

Hoi,

Onze kleine is ook nog niet ingedaald! (37w5d).
Maar dat was mijn zoontje ook niet. Van hem ben ik bevallen met 40w3d. Al met al redelijk op tijd dus...Hij daalde tijdens de bevalling in.

Maak je geen zorgen! Het indalen zegt niets over wanneer je bevalt.
En als je wel tot 42w loopt...Tsja, niets aan te doen. Het komt zoals het komt. We hebben er weinig invloed op!!

Liefs en succes!
Billie 37w5d

Hey,

Nou ik ben vandaag op controle geweest en onze dame ligt nu met haar hoofdje bewegelijk boven de bekkeningang. We gaan de goede kant dus al lekker op.

Claudia

Hoi,

Dit is nu mijn 4e zwangerschap en bij mij zijn ze alle 4 met zo'n 35/36 weken helemaal ingedaald.
Maar dit wil dus ook niet zeggen dat je dus eerder bevalt, want ik ben 3x ruim overtijd gegaan. Ik ga daar dus nu ook maar weer vanuit.

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan