Nog steeds niet ok

Hoi meiden,

Ik noem mezelf maar weer "Moon" omdat er meerdere "Monique"namen in dit forum zijn.

Ik snap er echt helemaal niks meer van. Ik heb 7 juli curitage gehad. (is woensdag 3 weken geleden) en heb nog steeds elke dag bloedverlies (bruin/oud bloed) en meestal ook stolsels.
In het ziek.huis willen ze gewoon geen nieuwe afspraak maken. Ze zeggen dat het bij sommige vrouwen zo is dat ze bloedverlies hebben tot en met eerste menstruatie. En ze willen geen afspraak maken omdat het ook niet meer wordt (de bloedingen). Maar nu heb ik af en toe toch zeurderig gevoel en wat krampen. En die stolsels vind ik het meest vervelend. Geeft me het gevoel dat niet alles weg is.
Ik wou dat mijn gyn. terug was van vakantie.
Ik ben het nu zat en wacht niet af, ik ga vanmiddag de huisarts bellen en de VK. (die heeft goed geholpen en kan er nog steeds heen met vragen)

groeten Moon

jeetje moon,

wat vervelend voor je,
en ik zou dus ook niet met de pakken neer gaat zitten,
je moet je niet laten wegsturen voordat ze je even hebben nagekeken hoor.
het komt wel vaker voor dat niet alles weg is en er een 2e curretage moet plaatsvinden
heel veel succes,
en laat nog wat weten
gr.debra

hoi,

wou nog ff iets kwijt
nou 2 juli had ik dus mijn mk.
en hoefde niet gecurreteerd te worden
7 juli was mijn bloeding helemaal weg
6 juli was ik op controle bij de gyn.
en hij zei je bloedind zal ieder moment stoppen want ik zie dat je baarmoeder bijna schoon is.
hebben ze bij jou geen inwendige echo gemaakt voor nacontrole????
gr.debra

Hoi Debra,

Bedankt voor je berichtjes. Vervelend voor je, jou mk.
Hoe gaat het met jou verder?

Ik heb inderdaad geen nacontrole gehad. Dit vond ik toen al vreemd. Ik had het nog nagevraagd ook bij de vk en die zei ook dat ik de arts erop moest vertrouwen dat alles weg zou zijn.

Ik heb met de huisarts gebeld en heb woensdag een afspraak. Had ook ziek.huis gebeld en kon niet eerder dan 20 aug. bij gyn. terecht...
Ze zeiden ook dat als ik eerst naar de huisarts zou gaan en hij het nodig vind dat ik ga, dat ik dan eerder kan komen.
Ik vind het maar allemaal hoor, hoe sommige dingen gaan.

Maar ik ga dus woensdag en ben benieuwd.

Groeten Moon

hoi moon,

op zich gaat het nu goed met me hoor,
ja vergeten doe je het toch nooit ben ik bang voor.
hoe ver was jij met je zwangerschap??
ik was 7 weken.
ik verwacht mijn ongi, rond 30 juli als het weer een normale cycles is wie ik voorheen altijd had.
het rare is dat ik nu wel klachtjes heb, zoals pijnlijke borsten en veel plassen.
maar goed dat zit waarschijnlijk allemaal tussen mijn oren.
ja ik ben dus inderdaad gewoon weer voor een volgende zwangerschap gegaan.
maar ik verwacht niks hoor, zou natuurlijk wel heel leuk zijn.
maar mijn gevoel zegt niet dat ik zwanger zou kunnen zijn dus ik wacht gewoon mijn ongi af, en dan kan ik ook weer met zekerheid zeggen hoelange cycles ik heb.
eerst was het netjes 28 dagen
hoe oud ben jij?? eerste kindje??
ik ben 24 en ga dus voor mijn eerste kindje!
gr. debra
wacht op een berichtje terug!!!

Terug
Bovenaan