nog steeds niet ong...

A

Anoniem

Guest
nou nog steeds niet ong nu 3 weken overtijd!!
en ja word langzaam gek van mezelf net ff lekker zitten huilen ik weet het niet meer..

heb niet het idee dat ik ong ga worden.
ha wil geen bloedtest doen nog want als t zo is is t over 2 maanden ook zo!!tja dat snap ik ook nog wel duhhhh!!!!!!!maar wat heb ik daar nu aan......

morgen weer bellen voor uitslagen ben maandga weer geprikt op hepatitis a b en c en de uitslagen van pfeiffer en cmv wederom niet binnen nou daar wacht ik nu al ruim 1,5 week op.

Dan spookt er weer door mijn hoofd zou toch niets ernstigs hebben???dan zouden toch wel al gebeld hebben toch???

sorry hoor moest t ff kwijt...

Meid toch, wat een narigheid!!!!! Laat die tranen maar lopen hoor! Wat raar dat je nog steeds niet de uitslagen binnen hebt. Zou gewoon elke dag bellen en zeggen dat het voor jou heel erg belangrijk is en dat je je toch grote zorgen begint te maken!! Werkte bij mn man ook, binnen een dag hadden we de uitslag van een mriscan.

Heel veel sterkte meis, ik leef erg met je mee!!!
Dikke knuffel ciomama

Jee, wat een toestand zeg! Ik hoop dat de uitslagen morgen meevallen, en die reden van je ha om geen bloedtest te doen is echt flauwekul. Voor jezelf is het namelijk wel erg belangrijk te weten waar je aan toe bent. Dat mag je hem best duidelijk maken hoor!

Jemig! Hoe lang probeer je al zwanger te worden.
In het begin kan je cyclus namelijk behoorlijk schommelen. Ik zou gewoon eisen van de huisarts dat hij een bloedtest moet laten doen, als je wel een bloedtest hebt gedaan voor anderen dingen, vindt ik het raar dat hij het niet gelijk meegenomen heeft in de test.

Sterkte en succes!

Groetjes Vic

huisartsen grrr daar kan ik ook nog wel een boekje over open doen.
het is goed dat ze er zijn, maar heb ook al het een en ander meegemaakt met verschillende artsen wat niet echt fijn was.
sterkte meid en hoop dat je snel meer weet

Nou inderdaad, vorige week aan den lijve ondervonden hoe belangrijk het is dat een huisarts je serieus neemt. En zeg hem dat ook maar hoor! Dit zijn gewoon hele gevoelige, emotionele dingen en hoe sneller je meer weet, hoe beter!

hej, Wat vervelend voor je. Misschien als je iets meer druk op je huisarts zet dat ie er dan wat vaart achter zet want dit kan toch nooit de bedoeling zijn dat je je er zo rot bij voeld. Leg het ook zo uit aan de huis arts, maar het is al wel vrijdag.. vlak voor het weekend dus hopelijk kunnen ze het nog voor je bekijken. Sterkte!

Hey meid,

Wat een narigheid. Ik zou de HA ff bellen voor de uitslag. Als er iets mis was hadden ze echt al wel gebeld en ik denk dan ook dat de uitslag er gewoon nog niet is maar dan heb je het in ieder geval duidelijk.
Zitten er meedere HA-en in de praktijk? dan zou ik gewoon een afspraak bij een ander proberen te krijgen (zeg maar een soort van second opinion) misschien dat die wel een bloedtest voor je wil doen.

Nogmaals sterkte! Liefs Lisette

Terug
Bovenaan